Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas paise häpykarvoituksessa :(

Vierailija
08.06.2012 |

Tuleeko muille näitä. Mulle aina samaan paikkaan ja oikea jättipaise. Ja pirun kipeä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysn mielenkiinnosta, kun itselläni oli vastikään ihme näppy tmv häpyhuulessa ja käskin sitten miestä katsoa sitä (olen raskaana, niin ei oikein mahan yli nähnyt:) ). Mies totesi, että ihan verirakkulan näköinen. Ja oli siis niin kipeä, että sattui pissalla käydessä paperilla pyyhkiminenkin aivan jumalattomasti. No, sittenpä se näppy sitten eräs vessareissu puhkesi ja verta suihkusi ihan todenteolla enkä meinannut saada sitä laantumaan. Sen jälkeen ajattelin, että pääsinpäs tuostakin, mutta eiköhän tilalle alkanut kasvaa uusi parin päivän kuluttua. Minulla oli sopivasti neuvola-aika tulossa, joten otin asian siellä puheeksi ja terkkava in ihmetteli ja passitti lääkärille. Lääkäri totesi, että on suonikohjun näköinen:) Eikä minulla ole missään suonikohjuja, mutta häppärissäni kuulemma sellainen oli. Lääkärin mukaan näpylle ei kannattanut tehdä mitään vaan tod.näk. asia hoituisi itsestään raskauden jälkeen. Polttamaan näpyn silti pystyisi, jos vaiva kovin pahenee. Tämä toinenkin näppy sitten kasvoi ja "räjähti" omia aikojaan ja sen jälkeen tuli vielä kolmas eri kohtaan, joka oli pienempi ja sen puristin:) Sen jälkeen näppyjä ei ole tullut, vaikka edelleen on vauva masussa (tosin la on jo mennyt).

Ja siis kyseessä oli hernettä isompia näppyjä.

Ihme homma oli.

Vierailija
2/3 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvapehkoa tullut siistittyä:) Ja eroon olen päässyt ihan normisti puristamalla ne pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa sama ongelma. En oikein tiedä mikä tuo paise on, sillä se on varmaan sormenpään kokoinen ja ihan ihonvärinen (ei punota tms) ja kipee ku mikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi