Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ikävin mieskokemuksesi?

Vierailija
08.06.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kahmi rajattomasti hyvää minulta, ja antoi vastineeksi...... no sanotaan, että tälle ihmiselle ei näytä mikään pahuuden määrä riittävän.

Vierailija
2/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua 26 vuotta vanhempi hampaaton Kosovon albaani. Tuommoisen kanssa tuli oltua 2 vuotta koska oli niin huono itsetunto että uskoin että parempaa on mahdotonta minun saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeskenteli ystävää mutta halusi vain pillua.

Vierailija
4/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän käyttikin vain hyväkseen.

Toinen juttu taas oli myös kun olin rakastunut ja mieskin oli kai minuun, mutta jo parin kk:n päästä miehellä oli toinen kohde.

Vierailija
5/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua 26 vuotta vanhempi hampaaton Kosovon albaani. Tuommoisen kanssa tuli oltua 2 vuotta koska oli niin huono itsetunto että uskoin että parempaa on mahdotonta minun saada.

Voiko tuollaisen jälkeen löytää vielä tavallisen miehen? Voi olla vaikea löytää ketään normaalia jos sanoo seurustelleensa aivovaurioisen kosovolaisen kanssa, ei ainakaan suomalaiset huoli, se on aika varma. Miehet kun tietää ton, että nainen ei arvosta pätkääkään itseään eikä omaa itsetuntoa jos tuollaisen kelkkaan lähtee ja se on miehille mieletön turn offi.

Vierailija
6/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuollaisen jälkeen löytää vielä tavallisen miehen? Voi olla vaikea löytää ketään normaalia jos sanoo seurustelleensa aivovaurioisen kosovolaisen kanssa, ei ainakaan suomalaiset huoli, se on aika varma. Miehet kun tietää ton, että nainen ei arvosta pätkääkään itseään eikä omaa itsetuntoa jos tuollaisen kelkkaan lähtee ja se on miehille mieletön turn offi.

en tosin ihmisille yleensä tuosta suhteesta kerrokaan, ja onneksi asun Helsingissä eli ei ole sitä ongelmaa kuin voisi pikkupaikkakunnalla olla että kaikki tietäisivät asiasta vaikken kerrokaan...

Mutta ns. normaalia ei ole senkään jälkeen löytynyt, yksi vuoden suhde oli vakavasti mielisairaaseen suomalaismieheen (skitsofrenia) mutta se oli jo paljon tuota ensimmäistä parempi koska mies ei ollut väkivaltainen. Sen jälkeen ei olekaan kiinnostuneita löytynyt, eli vanhapiika 38 v täällä ollaan. Ei tämmöinen nörttinainen vaan ole miehille mikään suosittu saalis.

Vierailija
7/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausien intensiivinen tapailu, kiihkeä suhde, mukava mies ja lopputuloksena tapahtumasarja: mies naimisissa, meidän eromme, maksuna siitä pakkoruotsia (lue -seksiä), minusta kuvasarja klubikavereille ja tieto siitä minulle. Edelleen on pää pyörällä, mutta yritän vaihteeksi sarkastista lähestymistapaa. Pieneen tilaan kirjoitettuna koko juttu näyttää (ei tunnu)pienemmältä. Muut miehet ovatkin olleet kelpo tyyppejä.

Vierailija
8/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään miehen kanssa joka ei koko suhteen aikana kertaakaan pettänyt minua. Tai ainakaan omien sanojensa mukaan ei tehnyt niin. No, ei se asia tietysti minua haitannut, mutta hänellä oli joku sairas uskomus siihen että se riittää kun hän ei petä. Hänen mielestään oli ihan ok että hän jatkuvasti ilkeili minulle ja piti minua kotiorjanaan. Ja joskus riehuikin jos en totellut häntä kiltisti. Eron jälkeen hän oli tietysti kauhea marttyyri ja kertoi kuinka kamala nainen olin kun noin vain jätin uskollisen työssäkäyvän miehen.

Vierailija
9/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin ihmisille yleensä tuosta suhteesta kerrokaan, ja onneksi asun Helsingissä eli ei ole sitä ongelmaa kuin voisi pikkupaikkakunnalla olla että kaikki tietäisivät asiasta vaikken kerrokaan...

Mutta ns. normaalia ei ole senkään jälkeen löytynyt, yksi vuoden suhde oli vakavasti mielisairaaseen suomalaismieheen (skitsofrenia) mutta se oli jo paljon tuota ensimmäistä parempi koska mies ei ollut väkivaltainen. Sen jälkeen ei olekaan kiinnostuneita löytynyt, eli vanhapiika 38 v täällä ollaan. Ei tämmöinen nörttinainen vaan ole miehille mikään suosittu saalis.

Olen kuullut, että jos noista kosovolaisista, mustalaisista, somaleista yms kertoo jatkossa niin suhde katkeaa hyvin nopeasti. Siinä mies tulkitsee naisen alentaneen itsensä sille tasolle, johon itse ei haluta sekaantua. Kaverini seurusteli somalin kanssa ja sen jälkeen ei ole yksikään suomalainen kauaa katsonut vielä kun tämä nainen kertoo sen ihan avoimesti. Tosin valheessakin eläminen on ikävää. Se on kumma miten nuo ulkomaalaiset oikein aistii sellaiset naiset, joiden itsetunto on jotenkin riekaleina ja tuhottu ja jatkavat siitä sitten tuhoamista. Ankeaa :( Luulisi, että nörttiporukoissa on paljon vapaita nörttimiehiä, hyviäkin sellaisia.

Vierailija
10/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin miehen kanssa, mutta aika pian sen jälkeen selvisi, että mies paapoo exäänsä. Tämä nainen hallitsi meidän elämää, eikä mies tehnyt mitään asialle.

Vierailija
11/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sähläystä, kumi hajos, eikä loppuun ollut halua, enkä se jälkeen halunnut olla missään tekemisissä. Joo. hauska seikkailu, mutta paska maku jäi suuhun.

Vierailija
12/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikea laittaa järjestykseen, mutta kerron tapahtumajärjestyksessä

Olin 13v kun perhetuttu hyväksikäytti

Olin 15v kun albanialainen mies raiskasi minut

Elämäni rakkaus jonka kanssa avioiduin ja sain lapsenkin muuttui väkivaltaiseksi. Vuosien väkivalta ja pari kertaa meinasi tappaa ennen kuin sain koottua itseni ja karattua lapsen kanssa lopullisesti.

Vuosien sinkkuilun jälkeen uskaltauduin uuteen suhteeseen. Mies oli ihana, rakastuin tulisesti. Selvisi sitten, että mies oli täysi pukki ja valehtelija. Asui avoliitossa ja pyöritti samaan aikaan kolmea naista.

Miesvihani kasvaa päivä päivältä.

Vierailija
13/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakasti perseeseen panemusta. Itse vihasin.

Mies rakasti juomista. Itse vihasin.

Kerroin miehelle kuinka rakastan kaikkea muuta kuin noita asioita.

Seuraavana iltana mies raiskasi kaljapullolla anaaliin.

Vierailija
14/14 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakasti perseeseen panemusta. Itse vihasin.

Mies rakasti juomista. Itse vihasin.

Kerroin miehelle kuinka rakastan kaikkea muuta kuin noita asioita.

Seuraavana iltana mies raiskasi kaljapullolla anaaliin.

Vieläkö olet tekemisissä ko. miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan