Kamala äiti joka hakkasi 8kk vauvaansa
Olette varmaan nähneet videon tai kuulleet tapauksesta kun äiti hakkasi vauvaansa? Tietääkö kukaan mitä sille vauvalle kävi ja miten voi? :( Olen koko ajan miettinut videon jälkeen asiaa
Kommentit (8)
siellä, mikäli siis puhutaan samasta videosta. Että äiti potkii ja hakkaa poikavauvaa.
Tuota on tehty jo satoja vuosia, ja tarkoituksena on opettaa lapselle jo varhain kipua ja kärsimystä, ettei tämä valita turhista asioista vanhempana.
Ei kuollut tietenkään, tappaminen ei ole tarkoitus, mutta itse epäilen että vakavia aivovammoja sai ja elinikäiset traumat totta kai.
Eipä tuollapäin asuvat ihmiset muutenkaan järjen jättiläisiä ole, ehkäpä tuolla "perinteellä" on osansa asiaan.
Wikipediasta löytyy lisää noiden ihmisten muista perinteistä. Ei menisi Suomessa läpi varmaan yksikään.
Juuri se malesialainen :( Kamalaa kun ei tiedä mitä sille lapselle kuuluu.
ja noitahan paljastui siellä useampikin. DailyMailin verkkolehdessä oli varmaan kuukausi sitten uutinen. 6 vai 7 lasta huostaanotettiin eri perheistä noiden pahoinpitelyiden takia, jotka vissiin ovat perinne ja osa kasvatusta (!!) sielläpäin Malesiaa.
kun ihan paskaa täällä jauhetaan. Mitäs luulit?
Lue vaikka itse jos et usko.
Maailma on sairas paikka. Rupesi ihan vituttamaan kun sai tietää tarkemmin tosta jutusta >:(
saanut alkunsa raiskauksen seurauksena, ja ei ollut toivottu. Siinä tapauksessa millään perinteellä ei ollut osaa eikä arpaa. Ja lapsi oli sukupuoleltaan tyttö.
Kysyy puutarhaa ja lapsia hoitava mamma, joka jäänyt vähän ulos sensaatiouutisista.. Iltauutisissa tällästä en ole nähnyt.
Naisen lapsen huostaanotettiin. Miten voi? en tiedä, toivottavasti hyvin voi se vauva ja vanhempi lapsi?