Lue keskustelun säännöt.
Apua! Ihan kamala koirakuume! Muilla? (EV)
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta tähän saakka on ainakin järki vielä voittanut. Seuraan myynti-ilmoituksia koko ajan mutta lopulta kun sopiva löytyy tulenkin siihen tulokseen, että helpommalla pääsen kun en pentua ota vaivakseni :)
vaikka koiria on jo kaksi :/
-ap-
Yksi siirtyi sateenkaarisilloille kuukausi sitten. Vaikka miten paljon tyttöä kaipaankin, kärsin koiravajeesta... Mutta taidan kuitenkin odotella ensi vuoteen kun omalla koiralla teetetään pentuja, jos sieltä yksi jäisi mulle :)
mutta ne on pienenä niin nkovin työläitä! enkä rodustakaan tiedä. Ennen oli belggareita, mutta ei taida tähän elämäntilanteeseen sopia. sohvashamppionit olis parempia.
Minulla on ollut ihan teinistä asti aina koiria, olen kasvattanutkin ja minulla on oma kennelnimi ollut jo 16 vutota.
Nyt keski-iän kynnyksellä olen kuitenkin päätynyt siihen että aika aikaa kutakin ja minulle ei enää koiria näiden nykyisten jälkeen tule. Nyt nuorin on 9-vuotias eli vanhusporukka meillä onkin. Syy tähän on se että haluan lopulta minäkin olla vapaa ja matkustella ja käydä jossain harrastuksissakin vaikka. Tuohan ei ole koskaan minulta nuorempana onnistunut, koska useamman koiran yksinhuoltaja ei tosiaankaan mihinkään pääse eikä monelle koiralle hoitajaakaan mistään saa.