miksi sain flagyl compia?
Minulla oli elämänbi eka hiivatulehdus kuukausi sitten parin antibioottikuurin jälkeen.
Hoidin sen suun kautta otettavalla yhdellä pillerillä. Tämän jälkeen limakalvot jäivät kuiviksi kuin sahara ja lääkäri käsi rasvata ja laittaa maitohappobakteereja alapäähän.
Kuivuus on jäänyt ja seksi tuntuu ikävältä.
Tänään mulla oli gynen vuositarkastus ja gyne laittoi reseptin flagyl compiin 4xpilleri. Ja lisäksi viikon verran limakalvoille dactacorttia ja suihkun jälkeen rasvaa.
Siis tä? Oon ihan pihalla. Onko mulla nyt hiiva, emätintulehdus vai mikään näistä. Vai miksi ihmeessä sain tuollaiset mömmöt alapäähäni.
Valkovuotoa ei tule, kutinaa ei ole. Ongelmana on vain kuivuus ja se että limakalvot ärtyvt tosi paljon tästä syystä seksin jölkeen.
Kommentit (2)
alapäästä ja emätinpuikkoja minäkin sain:)
AP
Mä olen nyt viimeisilläni raskaana ja tään raskauden ajan mua on riivannut jatkuva hiivatulehdus. Kun sen hoitaa pois, niin parin viikon päästä alkaa kutina ja vuoto taas uudelleen. Lopulta multa otettiin bakteeriviljely ja siinä kasvoi hiivaa (yllätys) ja lisäksi bakteereja, mulla oli vaginiitti. Sain flagyl kuurin, mutta emätinpalleroina ja auttoi. Oudolta tuo vähän tuntuu jos sulla ei mitään oireita ole.