Millaisia summia olette tienenneet itsepalvelu kirppiksellä
ja missä päin? Mitä myitte? Mietin vain kun itse nyt ekaa kertaa ja kolmessa päivässä on tullut noin 250e onko mielestänne hyvin? Kallein tuote on ollut 10e mulla.Myynnissä ollut ihan kaikkee sälää ja vaatetta kenkiä leluja ym. Mun mielestä ihmeen hyvin on mennyt tavaraa.
Kommentit (2)
että saman tyyppinen ketju olikin tuolla,no mutta,mä myin Espoon Akselissa.Siellä kyllä menee muutkin ku merkki vaatteet,koska meillä ei niitä juurikaan ole.
Just sellaset tavarat mitä kuvittelis ettei mee ni kyllä vaan hyvin kelpas.Mulla vielä ihan perällä pöytä siellä.Ihan hirmusti ihmisiä liikeellä aina kun olen käynyt pöytää järkkäämässä.Ei muuten kannata laittaa kerralla liikaa vaatteita,on vaikea tonkia niitä isosta kasasta kannattaa viedä vähän kerrallaan.
Meinasin aiemmin kysellä että mitä olette saaneet lastenvaatteista, mulla 2,5päivän kohdalla saldo 78eur/33 myytyä tuotetta, joka tuntuu vähältä. Pöytä pk-seudun lastenvaatekirpparilla. Aiemmin mennyt hyvin, tosin eri kirppari, ja olen varma, että hinnoittelu kohdallaan.
Toi on mun korviin todella paljon!