Pitäisikö minun ihan oikeasti ottaa lomallani hoitoon
exän nykyisen puolison lapset? eivät ole siis edes heidän yhteisiä, vaan pelkästään tuon naisen lapset.
Exän kanssa on sovittu, että lapsillamme on mahdollisimman pitkä kesäloma. Hänellä on siis lomaa nyt ja minulla heinäkuussa. Vanhempani vielä ottivat elokuussa pari viikkoa lomaa, jotta lapset saisivat olla vielä mummolassakin pari viikkoa.
Nyt oli esän puoliso ehdottanut, että minä hoitaisin puolestani heinäkuussa hänen lapsiaan. Oli käskenyt vielä pyytää, että vanhempani hoitaisivat elokuussa.
Exän puoliso loukkaantui, kun sanoin ei kiitos. Kuulemma hekin hoitavat minun lapsiani nyt kesäkuussa (siis esän ja minun yhteisiä), niin voisin ihan hyvin hoitaa hänen lapsiaan. Ja kuulemma menee isovanhemmillakin 5 lasta siina samassa missä 2. Nainen uhkaili, että ensi kesänä mies sitten keskittyy vain omaan perheeseensä, jos en nyt suostu hoitamaan ja ottamaan lomamatkallekin mukaan hänen muksujaan.
Kuka on kohtuuton?
Kommentit (6)
voisin illan pari heitä hoitaakin, mutta että lomallani heitä pidempään kaitsisin, ei kiitos. Enkä usko että miehen ex haluaisi meidän yhteisiä heille hoitoon :)
Mutta vielä ikävämpää on, jos lapset laitetaan pelinappuloiksi aikuisten valtapelissä.
Miehet eivät kuulemma osaa hoitaa tyttöjä kunnolla.
Ihmettelen vain, ettämiten äidit sitten osaavat hoitaa poikiaan.
ap
lasten isällä
kyllä on moukka äiti :D
Voisiko hän ottaa sinun veljesi/siskosi/ystäväsi lapset hoitoon omalla lomallaan, samallahan ne toisten lapset siinä menee missä omatkin!
Sillä silloin olette tässä maailmassa kynnysmattoja aina. Näin sanoi Lao Tze.
lasten isällä
kyllä on moukka äiti :D