Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nauroin maha kippurassa", "Meinasin tukehtua nauruuni", "Olin kuolla nauruun"..

Vierailija
07.06.2012 |

"En voinut muuta kuin nauraa" ym. naurujutut.

Minua niin suunnattomasti ärsyttää nuo liioitellut nauruhokemat, ihan kuin joku jossain kaupan käytävillä, sukujuhlissa tai mammakerhossa ihan oikeasti nauraa tikahtuakseen noin.

Eikö riitä selvittää vaikkapa tyyliin "Meinas kyllä naurattaa" tai "hymyilytti"?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

ja tämän kirjoitan ilman hymyn häivää huulillani.

Vierailija
2/28 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on höpönlöpöä.

En usko että näin on kenellekään todellisuudessa käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai joskus männävuosina lähipizzeriassa aina porkkanoita :)

Vierailija
4/28 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai joskus männävuosina lähipizzeriassa aina porkkanoita :)

tää tuli nyt kyllä täysin väärään ketjuun ja aiheutti mussa sellaisen reaktion että naurahdin hieman ääneen.

En kylläkään kieriskele lattialla naurusta ;)

Vierailija
5/28 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se joskus, kun joku sanoo (=kirjoittaa) että lensi kahvit näytölle. Kuinkahan monella oikeesti on lentänyt kahvit näytölle?

ja näytön lisäksi näppäimistölle. Ei menny rikki näppäimistökään onneksi, koska iso osa pärskyi juurikin näytön jalkaan ja vain vähän lensi itse ruudulle tai napeille.

Mutta oli kyllä varmaan niitä once-in-a-lifetime-kokemuksia.

Vierailija
6/28 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tämän videon kanssa meinasin oikeasti tukehtua nauruun: http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/netherlands/9313591/Or…

Vierailija
7/28 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketaanko se, että hirveässä yskässä sain naurukohtauksen ja vedin limaa väärään kurkkuun. lima jäi sellaselle "kuplalle", joka esti hengittämisen. puhkesi kauhean kakomisen jälkeen, mutta tuntui kuin tukehtuisi.

Vierailija
8/28 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin niin kovasti,

että hirveässä yskässä sain naurukohtauksen ja vedin limaa väärään kurkkuun. lima jäi sellaselle "kuplalle", joka esti hengittämisen. puhkesi kauhean kakomisen jälkeen, mutta tuntui kuin tukehtuisi.

Vierailija
9/28 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin niin kovasti,

että hirveässä yskässä sain naurukohtauksen ja vedin limaa väärään kurkkuun. lima jäi sellaselle "kuplalle", joka esti hengittämisen. puhkesi kauhean kakomisen jälkeen, mutta tuntui kuin tukehtuisi.

Vierailija
10/28 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha menee kippuraan?

Siis ymmärrän että ihminen menee kippuraan, mutta että pelkkä maha?

Vierailija
11/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos jo lähtökohtaisesti ns. hauskaa juttua kerrotaan, niin onko pakko siihen perään vielä mainita, että KYLLÄ NAURATTI.

Vierailija
12/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paha juttu, jos ihminen nauraa ihan ääneen, eikä vaan "meinaa naurattaa" tai "hymyile"?

Vierailija
13/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää..

t. ap

Vierailija
14/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se joskus, kun joku sanoo (=kirjoittaa) että lensi kahvit näytölle. Kuinkahan monella oikeesti on lentänyt kahvit näytölle?

Vierailija
15/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

absurdi mielikuva päähän kun joku kirjoittaa "huutonaurua".

Ajattelen silloin ihmistä, joka kirjoittaa ilmeenkään värähtämättä tietokoneensa ääressä huutonauravansa.

Vierailija
16/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos jo lähtökohtaisesti ns. hauskaa juttua kerrotaan, niin onko pakko siihen perään vielä mainita, että KYLLÄ NAURATTI.

Oikeastaan paljon mieluummin olisi voinut vielä jättää koko jutunkin kertomatta, eikös niin?

Eli jos nauraa, niin pitää olla kertomatta että nauroi. Kauheaa on kertoa, että nauratti hillittömästi. Ja vielä sitäkin pahempaa on käyttää ylipäätään puheessaan adjektiiveja tai adverbejä.

Mieluiten vain tökötetään vakavina, ja melkein hymyillään jos tulee oikein pakottava tilanne. Sitten voidaankin kääntyä pois eleettömästi ja palata jämptisti kukin omaan poteroonsa. Terveisin näin meillä pohojanmaalla.

Vierailija
17/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää että ihminen on oikeasti "hymyillyt" jos sanoo nauraneensa maha kippurassa?

Jos sanon melkein tikahtuneeni nauruuni, niin silloin olen nauranut niin että henki meinaa loppua. Olen myös joitain kertoja sylkäissyt kahvit näytölle kun yllättäen on tullut naurupurskaus. Työpaikan kahvihuoneessa varsinkin saa usein nauraa niin että kahvit lentää pöydälle ja henki meinaa salpautua.

Ap ei varmaan naura tarpeeksi kun toisten nauruista puhuminen ärsyttää.

Vierailija
18/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nähty, kuka oli kippurassa ja kuka käppyrässä. Mitä niitä koettuja asioita kertomaan muille, jotka eivät eläneet itse hetkeä? Ketä lopultakin kiinnostaa kuulla? Saa vain aikaan väkinäisiä hymyjä ja odotusta päästä äkkiä kertojasta eroon.

Vierailija
19/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kyllä ihminen, joka sopivassa mielentilassa saan sellaisia naurukohtauksia, että henki ei meinaa kulkea, tai vatsaan sattuu, kun nauraa niin hirveästi. Ja kyyneleet valuu silmistä. Kyllä se silloin on jotain muuta kuin 'hymyilemistä'.

Vierailija
20/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää että ihminen on oikeasti "hymyillyt" jos sanoo nauraneensa maha kippurassa?

Jos sanon melkein tikahtuneeni nauruuni, niin silloin olen nauranut niin että henki meinaa loppua. Olen myös joitain kertoja sylkäissyt kahvit näytölle kun yllättäen on tullut naurupurskaus. Työpaikan kahvihuoneessa varsinkin saa usein nauraa niin että kahvit lentää pöydälle ja henki meinaa salpautua.

Ap ei varmaan naura tarpeeksi kun toisten nauruista puhuminen ärsyttää.

vaan se että jotkut aivan selvästi liioittelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi