Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alko pelottaaa!!! Apua!!!

Vierailija
07.06.2012 |

Oltiin eilen mieheni kanssa yhdynnässä loppuun asti, spermaa ei kauheesti tullu wc käynnin jälkeen ulos :O

Mulla on menkat alkanu toissa maanantaina, joten ei niiden alkamisesta ole ollut ku viikko ja 2 pv...

Nyt tulee emättimestä sellaista liisterimäistä valkovuotoa, joka venyy ku purkka :D..yleensä mulla on tullut siinä kierron puolivälissä ehkä yhtenä pvn paksumpaa valkovuotoa. Mulla on aika säännölloset menkat, enkai helvata voi tulla raskaaksi noin pian kuukautisten loppumisen jälkeen..eihän se voi olla mahdollista...Käytetään ehkäisynä patentex ovalia, mutta en käytä koko puikkoa, koska se ei ehdi sulamaan sinne koskaan kokonaan ja ei olla oviksen aikaan koskaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Jos et ole teini, niin opettelenainen, sperman ja valkovuodon ero.

3. Pisteitä ja huutomerkkejä käytetään vain yhtä kerrallaan.

Vierailija
2/4 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siittiöt elävät jopa viisi vuorokautta, niin 1 viikko ja 2 päivää + 5 vrk.... hmmmm... oho, sehän tekee tasan kaksi viikkoa, eli ovikseen saakka, jos kierto on 28 pv!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakaan ei sitä miehen tavaraa kauheita mällejä heti peuhaamisen jälkeen pönttöön tipu. On se sen verran sitkeää mönjää, että se jää sinne hetkeksi ja tulee sitten ajan kanssa pois.

Vierailija
4/4 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi läpinäkyvä!