Miksi facebookin kaverimäärä muuttuu itsestään?
Sen ymmärrän, jos kavereita poistuu listalta, niin luku tipahtaa, enkä saa siitä erikseen ilmoitusta.
Mutta miten se voi nousta itsestään ilman että olen hyväksynyt uusia kavereita? Eilen lukema oli 152, tänään 153. Mistä johtunee, onko kukaan törmännyt vastaavaan? Pääseekö joku vanha kaveri, joka on eronnut ja palannut uudestaan samoilla tunnuksilla, automaattisesti takaisin listalleni vai mistä on kyse?
Kommentit (4)
Siis nimi, ilman kuvaa tai muita tietoja. Heidät voi myös poistaa, eivät palaa silloin kaveriksi. Mulla kyllä ei näkynyt kaikki (aiemmin?) profiilinsa poistaneet.
Mulla ei ole kyse edes tuosta. Yhtään sellaista poistunutta nimeä ei näy, mutta silti kaverimäärä on noussut. Alkaa epäilyttää koko fb...
ilmoitusta minulle, että xx on palannut kaverilistallesi? Onpa aika jännä tilanne, sieltähän voi pongahtaa kuka vain ajat sitten eronnut takaisin, enkä välttämättä edes tahtoisi häntä listalleni enää.
Täällä ihan sama ongelma: jo pitkään ollut 82 kaveria, mutta tänään yhtäkkiä 83 ilman, että olisin tehnyt asialle mitään! Laskin kaverit, ja nimiä löytyi yhteensä se 82. Ketään vanhaa, fb:stä aikaisemmin poistunutta tyyppiä ei siis ole tullut takaisin, vaan luku on vain muuten mystisesti noussut yön aikana. Mistä se voi johtua? Onkohan se vain joku facebookin error, vai onko joku vanha poistunut tuttava palannut "näkymättömänä" vakoilemaan?! ;)