Uskotteko Näkijän ennustuksiin?
Oletteko laittaneet hänelle sähköpostilla kysymyksiä tai tämän palstan kautta? Voiko hän todellakin tietää asioita? Kyselin häneltä mutta en oikein tiedä mitä uskoa, kyllä jotkut piti paikkansa mutta ei kaikki.
Kommentit (8)
Ei se voi mitenkäään tietää pelkän tekstin välitykselllä. Kysin montako lasta minulla on ja se veikkasi väärin.Sukupuoletkaan ei pitänyt paikkaansa. Kai se joillekin voi osua oikeaan mutta en kehottaisi sinua luottamaan häneen.
ja kunnon vastauksen sain. Uskon hänen nähneen, ei kukaan osaa noin tarkkoja asioita toisesta sanoa jos ei koskaan ole nähnyt!
On hyvä ja ihan ok, että keskustelette asiasta ja siitä millaisia kokemuksia teillä on minusta (ja muistakin näkijöistä). Jokainen saa uskoa mihin haluaa ja omassa tulkinnassaan on kuinka paljon uskoo tai on uskomatta. Palaute on aina tervetullutta, oli se sitten negatiivistakin.
Mutta, yksi asia..sinulle viitonen. En ole vastannut yhteenkään kysymykseen jossa " tarkistetaan" näkökykyäni, en siksi etten tietäisi tms, vaan siksi että tehtävänäni ei ole saattaa epäileviä tuomaksia tämän aiheen piiriin. Jos ei usko, ei usko ja se on sillä hyvä. Joten sinun tekstisi ei ollut totta, ainakaan minun kohdallani. Kukaan ei ole tuommoista minulta kysynyt enkä ole tuommoisiin vastannut. Mielipiteensä voi kertoa, mutta mustamaalaus on sitten aihe erikseen eikä kauhena fiksua hommaa.
Kaikkea hyvää sinulle viitonen kuitenkin, ja teille muillekkin.
Te jotka olette sähköpostia laittaneet kertokaa miten hyvin Näkijä on nähnyt ja miten pitänyt paikkansa.
Mitä kaikkea sinulle pitää kertoa sähköpostissa, että voit nähdä?
Sähköpostissa hän kertoi pari asiaa aivan oikein ja sanoi täsmälleen samat sanat mitä eräs henkilö minulle on sanonut eli mulla on pitänyt paikkansa.
Osoite on saagan@gmail.com
Kerro itsestäsi ja tilanteestasi ja selkeä kysymys. Kuten täälläkin kerroin, nuo " mitä näet työelämässä" tyyppiset on hankalempia kuin ne joissa saan kysyjästä jonkinlaisen kuvan. Hyvä sääntö on se, että minkä itse tunnet tarpeelliseksi kertoa, on riittävästi. Toiset kertoo laajemmin, toiset niukemmin. Riippuu niin paljon kysyjästä ihmisenä, miten häneen saa yhteyden. Sekin vaikuttaa, jos kauhean skeptisesti lähtee mukaan, niin silloin kanavat on " tukossa" , on vaikeaa saada yhteyttä ja näkeminen hankaloituu. Minulla ei ole vuosikymmenien kokemusta eikä harjoitusta tästä, joten en ole mestari näkemisessä. Ja jokainen meistä voi erehtyä joskus, ihmisiä kun olemme. Mutta kyllä te itse tiedätte vastauksen saatuanne onko yhteys saatu vai ei, olenko nähnyt elämäänne vai en.
Enkeleitä teille kaikille toivon..
uskon sinua