Kuinka kauan miehenne "kestävät"
laukeamatta sisällänne?
Tuli mieleen toisesta ketjusta, jossa joku mies kirjoitti 15 minuutista. Totta vai tarua??
Kommentit (52)
Yleensä 15-30 min. Joskus en tule ollenkaan. Jospa pääsis 18v nuorta tiukkaa pilluu koittaa, niin varmaan 5 min. riittäs. Kyllä se on vaan yh. naisilla sen verran löysää ja kankeeta sängyssä liikkuminen, et kestää tulla.
laukeamatta sisällänne?
Tuli mieleen toisesta ketjusta, jossa joku mies kirjoitti 15 minuutista. Totta vai tarua??
Juuri niin kauan, että minä saan ensin orgasmin ja sitten ei kyllä pidättele enää mikään. Useimmiten saadaan yhtäaikaa. Eipä ole tullut aikaa katsottua, mutta aikalailla varmaan ainakin tuo 15 min.
Takaapäin asento on paha, koska silloin mies ei kyllä kauaa kestä. Sanoo, että tekee liian hyvää:)
kestäis tunninkin, mut onko siinä mitään mieltä? Intohimoa ja halua pitää pelissä olla niin paljon, ettei tarvi harrastaa pelkän mekaanisen jyystämisen takia, vaikka toki sekin välillä menettelee.
kestäis tunninkin, mut onko siinä mitään mieltä? Intohimoa ja halua pitää pelissä olla niin paljon, ettei tarvi harrastaa pelkän mekaanisen jyystämisen takia, vaikka toki sekin välillä menettelee.
Mä en ainakaan ikinä saa sellaisesta jyystämisestä yhtään mitään, se tuntuu vain epämukavalta. Kunnon esileikki voi johtaa orgasmiin yhdyttäessä.
Saisi kestää vähemmänkin, ihan sama ollaanko 69:ssä vai mies sisälläni
Haha!!
Minä ja minun tyttöystävä ollaan minuutti ihmisiä!
Sitä hauskempaa on että muutaman minuutin jälkeen jaksaa toista kierrosta!!
Kolmas kierros on tapahtunut harvoin.
16v Jätkä :D
Mua risoo se että silloin kun nainen ei laukea yhdynnässä tai siinä kestää niin se on ihan normaalia, mutta jos mies ei laukea 20 minuuttiin, niin se voidaan vapaasti luokitella "pitkittyneeksi siemensyöksyksi." millä oikeudella miehiä voidaan tällä tavalla luokitella erikseen kun naiset?
Olen itse saanut välillä jopa kurjaa palautetta siitä, kun laukean niin hitaasti. Moni partneri on valittanut sitä, että saa jyystää niin pitkään. Olisi kiva, jos pystyisi pikapanoihin. Eli ei ole aina helppoa myös kestävälläkään, vaikken koskaan ole sitä saanut kuulla, että kumppani ei saisi tarpeeksi. Seksielämääkin on jo reilut 30-vuotta takana
Harvoin tulen alle 5 minuutin. Siis silloin kun naisen kanssa pikaisesti pannaan ja nainen tulee ensin.... yleensä yhdyntä kestää n 15-20 min. Joskus kun on aikaa , niin saattaa mennä lähemmäs tuntiakin. Siinä kyllä nainen laukea sitten useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tulen alle 5 minuutin. Siis silloin kun naisen kanssa pikaisesti pannaan ja nainen tulee ensin.... yleensä yhdyntä kestää n 15-20 min. Joskus kun on aikaa , niin saattaa mennä lähemmäs tuntiakin. Siinä kyllä nainen laukea sitten useamman kerran.
Taitaa olla härralla pikkuisen ongelmia tuon kysymyksen ymmärryksen suhteen
Muutaman työnnön verran se kestää. Ei siis edes minuuttia, vaikka kuinka pitäisi taukoja ja yrittäisi pitkittää. Asia harmittaa miestä itseäänkin, koska en ehdi mukaan ja kai se kokee jotenkin epäonnistuvansa kun ei vaan osaa pidätellä.. En tiedä mistä on kyse, koska kovassa humalassa se saattaa kestää puoli tuntiakin, mutta selvinpäin ei millään onnistu kestämään pidempään kuin sen pari työntöä :( . Onko tämä joku psykologinen juttu?
Kerran on Koko rakastelu sessio kesti 8 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Kysynpä nyt vaan. Kenenkähän naisen (oikean) pimppa kestää tuommoista puolesta tunnista - pariin tuntiin kestävää jyystöä?
Arvon Herrat. Kyllä se totuus löytyy sieltä samoilta minuuttilukemilta, kuin mitä käytetään kananmunien keitossa.;))
terveisin,
nainen 30+
Taita neiti 30+ ollen vain poikasia ja minuuti munia kokeiltavana.
Miehet kestävät niin kauan kun on tarvetta
Vierailija kirjoitti:
Muutaman työnnön verran se kestää. Ei siis edes minuuttia, vaikka kuinka pitäisi taukoja ja yrittäisi pitkittää. Asia harmittaa miestä itseäänkin, koska en ehdi mukaan ja kai se kokee jotenkin epäonnistuvansa kun ei vaan osaa pidätellä.. En tiedä mistä on kyse, koska kovassa humalassa se saattaa kestää puoli tuntiakin, mutta selvinpäin ei millään onnistu kestämään pidempään kuin sen pari työntöä :( . Onko tämä joku psykologinen juttu?
Oletko omasta mielestäsi tiukka sieltä?M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea itse arvioida, mutta luulen että kohtalaisen tiukka olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea itse arvioida, mutta luulen että kohtalaisen tiukka olen.
Onko teillä yleensä pitkiä esileikkejä..?Pitää sua myös hyvänä ja huomio tarpeeks?M32
Vierailija kirjoitti:
Googlaa hesarin juttu tuhat tarinaa seksistä
Voi kun saisin joskus edes vähän pidempään. En kerkeä tulla juuri koskaan 5-8 min yhdynnän aikana. Usein on jo lähellä mutta homma on aina viimeisteltävä itse käsin. Nautin suuseksistä myös valtavasti mutta yleensä mies lopettaa senkin kesken ennen kuin saan. Hän saa aina, tietysti. Humalassa hän on huomattavasti pitkäkestoisempi.. kerran pyysin että hoida mulle ensin suulla orkku ja tuu sit mun sisään, niin ei sitten himoissaan pystynyt siihenkään. Vasta nyt vanhempana olen ruennut tajuamaan että voisin saada paljon parempaakin ja ei ole kaukana että sitä haenkin.
Ja olen pitänyt tuota ihan tavallisena aikana.