Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällanen kello ihan nolo 18-vuotislahjaksi??

Vierailija
06.06.2012 |

http://www.korubar.fi/tuotteet.html?id=3/251

Kummityttöni kuvaili millaisen kellon haluaisi, ja tää saattais olla lähellä sitä, mutta mieheni mielestä tää kello on "ihan teineille". Eipä toi mies ole koskaan mistään mitään ymmärtänyt, mut silti.. Valkoista ajattelin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin lahjakortti parempi..

Vierailija
2/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ihmettelen: "Miksi kello?"

Kännykässä on kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on todellakin oikeassa. Älä osta tätä, tuo on lähinnä 12-15 vuotiaille sopiva, ei enää aikuiselle, nuorellekaan sellaiselle.

Kummityttösi kuvailema kello on tod.näk. siis boyfriend-mallinen kello, jossa jotain timangeja kellotaulun ympärillä. No, näitä tällaisia boyfriendeja on tarjolla laadukkaissa merkeissä ihan pilvin pimein. Suosittelen merkkejä kuten Guess, DKNY, Michael Korss... Maksaa hieman enemmän, mutta ei sentään ole tuollainen lasten kello. 100-150 eurolla saat jo hyvän kellon. Pyydän pliis älä osta tota, koska toi on se tarjoustalo-lasten-malli siitä, mitä kummityttösi tarkoittaa. Ja ei mitään muovirannekejuttuja.. huh.. nahkaa, tai terästä.. terästä ne useimmin näissä isomman mallisissa boyfriendeissä on.

Vierailija
4/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa satasta laittaa kummitytön lahjaan :( Taidan uskoa teitä, en sitten kai tilaa tota kelloa.. Nyt aloin miettiä lahjakorttiakin, onko 50e myöskin ihan nolo lahjakortin arvoksi?

Mä oon ihan oikeesti niiiin surkee ostamaan lahjoja, aina teen karseita arviointivirheitä, saan hävetä silmät päästäni ja miettiä jälkikäteen, että "miksi, oi miksi piti mennä tuokin antamaan?"...

ap

Vierailija
5/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 e joko lahjakorttina tai ihan vaan rahana. mutta ei kannata hassata sitä 50 euroa tuohon kelloon ja nolata siinä samalla itsensä.

Tänä päivänä kaikki vaan on niin helvetin kallista, ettei oikein mitään tahdo saada kaksinumeroisella summalla. Kellot on tietenkin kalliita ja satasen kello on kelloissa vieläpä halpa. Se, minkä summan kukin lahjaan laittaa, on ihan henk. koht. ratkaisu, eikä siinä kellään pidä olla sanottavaa. Lahja on lahja. Mutta sijoita se 50e viisaasti, tai anna rahana. Ja sitten jos kummityttö tuollaisen kellon tai tuon tapaisen tahtoo, niin käy itse sen hakemassa tai laittaa osan omaa rahaa, jos haluaa paremman...

T. Se kellon haukkunut :D

Vierailija
6/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-v lahjaksi halppiskello? :D Ei ole totta.

Vierailija
7/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla tytöllä myös valkoinen monilla on tosi halpis feikkejä.

Vierailija
8/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-v lahjaksi halppiskello? :D Ei ole totta.

en ole ikinä kummilapselle antanut 20e suurempaa lahjaa.

Vierailija
9/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satasten kelloja vieraille lapsille..!!! mihin tää maailma oikein on menossa..?

Vierailija
10/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee rahat hukkaan kun ei tuollaista kehtaa käyttää... Tuo ei ole tosiaan aikuisten kello vaan lasten. Kysy suoraan minkä merkkinen ja mallinen, niin sitten tiedät millaista haluaa. Ja yhtään huonompaa ei sit voi ostaa, mieluummin annat sitten rahana (vaikka osan summasta) et voi ostaa sellaisen minkä oikeesti haluaa. :)

Vierailija
11/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vihree (olen 50 v) ja 53-vuotiaalla siskollani vaaleanpunainen.

mutta me käytetään niitä vain kesäisin.

onko kelloillakin jo ikärajat?

Vierailija
12/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukion ope ja tuollaisia kelloja on monilla tytöillä. Itse asiassa minullakin on ihan vastaava värikäs kello vaikka olen jo lähes 40 v.

Vierailija
13/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekellot ovat muotia, eli siksi kello, vaikka kännykässäkin on. Ja siis myös tuommoiset muoviset ovat in, kuin myös kirkkaat värit. Tuttu käytti tuommoista ainakin viime kesänä ollessaan 21-vuotias. Vähän yksinkertaisempi kellotaulu olisi ehkä parempi, ellei ole juuri tuommoista kuvaillut?

Kun on tuommoisesta trendikellosta kyse niin ei sen tarvi maltaita maksaa. Plus ei kaikilla tosiaan ole varaa laittaa kalliita lahjoja. Ihan jokaisen oma asia.

Vierailija
14/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kello on nykyään asuste siinä missä muutkin korut ym., ja ihmisellä voi hyvin olla useampia kelloja. Niitä voi sitten vaihdella tilanteen ja fiiliksen mukaan. Esim urheilukentällä voi hyvin olla vähän halpiskin kello. (Onko 50euron kello halpiskello??)

No, en nyt kai sitten uskalla ostaa kuitenkaan. Annan rahana viiskymppiä ja sillä hyvä :D

ap

Vierailija
15/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroa 18vee lahjaksi?! Onko tää provo?

Vierailija
16/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tollainen kello (valkoinen), ikää 28.

Vierailija
17/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan olis varaa mitään 500 euron kelloa ostaa, kyllä 50 euron lahja saa riittää. Itse olet provo!!! Ihan mielenkiinnosta, minkä hintaisen itse sitten ostaisit?!

Vierailija
18/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "kaikilla" ikään katsomatta. JetSet taitaa olla se suosituin tuon näköisten kellojen merkki. Jos annat 50e lahjakortin, sen taitaa riittää JetSetin perusmalliin, tuo kivin reunustettu on kalliimpi. Valkoinen on ihan hieno, mutta lahjakortillahan saa sitten valita mieleisensä, jos joku muu sattuukin miellyttämään enemmän.

Jos ap. kummityttö on tuollaista toivonut, niin kai se sitten mieleinen on. Ei kaikki nuoret ole samasta puusta ja halua välttämättä kalliita merkkikelloja. Joillain saattaa olla ihan realiteetit hallinnassa.

Vierailija
20/22 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e on aika iso lahja. Mulla on 7 kummilasta ja 3 omaa. 50 euron lahjoihin ei edes näin hyvätuloisena ole varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi