Paras diagnoosi, jolla sairaslomaa irtosi. Mulla R53 ja Z73
Sain viikon, ja tuolla paperilla itseni irtisanottua osa-aikaisesta paskapalkkaisesta siivoustyöstä ilman että työkkäri lätkäisi karenssia.
Kommentit (4)
palkkatodistusta, vuosi 2004, sain palkkaa 64 tunnin siivoustyöstä 315€, ei helvetti ikinä enää.
tuntipalkka oli tuolloin 8,80€.
palkkatodistusta, vuosi 2004, sain palkkaa 64 tunnin siivoustyöstä 315€, ei helvetti ikinä enää.
tuntipalkka oli tuolloin 8,80€.
tuntipalkalla 5,60. Todennäköisesti sen työpaikan takia sain toimistotyötä välivuodeksi lukion jälkeen, palkka oli ehkä 8,20, ja olin ikionnellinen. Me ihmiset olemme niin erilaisia.
Nykyisin toki olen hetkellisesti päässyt tuntipalkalle 175e/h, ja luulenpa sen olevan osin sen ansiota, että olen ymmärtänyt aloittaa pienestä ja tajunnut, ettei mikään tässä elämässä tule ilmaiseksi.
tein tuolloin päivätyönä henkilökohtaisen avustajan hommaa ja siitä koiranvirasta halusin eroon.
Avustajanhommien lisäksi tein iltaisin siivouskeikkaa, voisin siivota edelleen jos työtunteja olisi vähintään 30/vk.
Mukavaa siinä mielessä että saa olla yksin ja tehdä fyysistä työtä.
Mutta 8h/vk ei ketään vielä oikein elätä.
työn lopettamista. Ja tottahan se oli, pari tuntia illassa joka arki-ilta siivousta ja sekin pikkupätkä olis pitänyt kahdessa eri siivouskohteessa tehdä, mm. siivota 600 neliön päiväkoti 6-7 vessaa 1h 50min.