Minun on saatava nuolla naisen puhdasta pillua ennen panemista
Tuntuuhan toinenkin nauttivan siitä. Kun työnnän kaluni pilluun niin se tuntuu kun koko kullini räjähtäisi. Ei tarvitse kun 15min lykkiä niin lähtee latinki, spermaa tulee ja tulee ja runsaasti.
Kommentit (13)
Onko oikeasti miehiä, jotka kestää vartin? 5 minuuttia max,
Tottakai on. On olemassa niitä, jotka luulevat olevansa miehiä ja sitten on meitä Miehiä.
kun saan itse minuutissa tai kahdessa. 5 minsaa on ihan kiva, niin ehtii vähän jälkifiilistellä.
kun saan itse minuutissa tai kahdessa. 5 minsaa on ihan kiva, niin ehtii vähän jälkifiilistellä.
nainen... :)
rakastelut on kaikkea pikaisesta 5minuutista jopa reiluun tuntiin. Ja yleensä lauetaan yhtä aikaa. Mies osaa säädellä milloin laukeaa ja niin minäkin jonkin verran ;)
Onhan se kivan oloista, kun saa naisellensa monta orkkua peräkkäin ennen kuin itse tulee. Välillä emäntä pyytelee sitä anteeksi, mutta onhan se ihanaa, kun pystyy tyydyttämään kumppanin useasti samalla kerralla :)
että mun piparia nuollaan, ei tunnu juuri miltään enkä saa siitä itse mitään.Haittaako se? Itse kyllä otan mielelläni mieheltä suihin,pitkään ja hartaasti. Onko se ehdoton turn off jos ei nauti siitä? Annan kyllä joskus nuolla,siis ihan miehen mieliksi, mutta en millään jaksaisi voihkia ja teeskennellä kun se ei oikeasti tunnu sellaiselta kuin monet kuvailee, joskus se on ihan jees-lähes mukavaa. Olen lauennut muutaman kerran, kun ollaan katsottu pokea ja olen ollut tosi kiihottunut valmiiksi,mutta en pidä siitä orkusta, se on liian terävä, melkein tekee kipeää ja klitta tulee hirveän herkäksi. Paaaaaaljon paremman,kokonaisvaltaisemman ja kauemmin kestävan orkun saan yhdynnässä.
siitä saa "vitumiineja", niinkun minä sitä kutsun! Tulee aivan loistava olo sen jälkeen ja tunnun tarvitsevan sitä!
Mitä tulemiseen tulee, naiseni jätti, koska hän ei jaksanut jatkuvaa pumppaamista, kun en tule herkästi... ja hän tuli...
Minun mieheni 30 vuotiaana kesti 5 minuuttia, nyt 50 vuotiaana välillä jopa 30 minuuttia.
t nainen, joka ei yli 5 minuuttia ole kokenut.
Minun mieheni 30 vuotiaana kesti 5 minuuttia, nyt 50 vuotiaana välillä jopa 30 minuuttia.
En mä vaan jaksaisi. Jos ei nauti, ei nauti. Miehen mieliksi en ryhdy näyttelemään. Voin pyytää tekemään jotain muuta senkin ajan, vaikkapa imemään rintojani, mikä on nautinnollista mulle.
että mun piparia nuollaan, ei tunnu juuri miltään enkä saa siitä itse mitään.Haittaako se? Itse kyllä otan mielelläni mieheltä suihin,pitkään ja hartaasti. Onko se ehdoton turn off jos ei nauti siitä? Annan kyllä joskus nuolla,siis ihan miehen mieliksi, mutta en millään jaksaisi voihkia ja teeskennellä kun se ei oikeasti tunnu sellaiselta kuin monet kuvailee, joskus se on ihan jees-lähes mukavaa. Olen lauennut muutaman kerran, kun ollaan katsottu pokea ja olen ollut tosi kiihottunut valmiiksi,mutta en pidä siitä orkusta, se on liian terävä, melkein tekee kipeää ja klitta tulee hirveän herkäksi. Paaaaaaljon paremman,kokonaisvaltaisemman ja kauemmin kestävan orkun saan yhdynnässä.
Nykyään, kun kesto on 45 minuutin paikkeilla, pitää laittaa kuulonsuojaimet päähän, kun vaimo saa vähintää kaksi orgasmia per nainti ja ne kestää ja kestää ja kestää. Ääntä tulee ja korvat on kovilla. Pitääkö sitä niin kauheesti huutaa, eikö vähempi riitä?
Säälittävä mies, jos ei kestä varttia kauempaa.