Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikkien mielestä kondomi on tarpeeton jos on joku muu ehkäisy?

Vierailija
11.12.2014 |

Todella huolettomasti ihmiset jättävät kondomin pois, jos vaan on pillerit/muu vastaava ehkäisy. Ymmärrän tämän todella vakituisessa suhteessa (mielellään sukupuolitautitestien jälkeen), mutta kuitenkin tunttuu, että ihmisten ainoa huolenaihe seksin suhteen tuntuu olevan mahdollinen raskaus. Mites ne taudit ja omasta terveydestä huolehtiminen, ettekö yhtään välitä?

Ei muiden asiat kyllä minulle kuulu. Omaa elämääni tämä vaikuttaa vain siten, että useimpien miesten mielestä olen hirveä tiukkapipo, että vaadin kondomin käyttöä (ja taatusti myös suuseksiksissä), jollei toinen todistetusti ole tautivapaa ja jollen luota häneen satavarmasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:35"]

Todella huolettomasti ihmiset jättävät kondomin pois, jos vaan on pillerit/muu vastaava ehkäisy. Ymmärrän tämän todella vakituisessa suhteessa (mielellään sukupuolitautitestien jälkeen), mutta kuitenkin tunttuu, että ihmisten ainoa huolenaihe seksin suhteen tuntuu olevan mahdollinen raskaus. Mites ne taudit ja omasta terveydestä huolehtiminen, ettekö yhtään välitä?

Ei muiden asiat kyllä minulle kuulu. Omaa elämääni tämä vaikuttaa vain siten, että useimpien miesten mielestä olen hirveä tiukkapipo, että vaadin kondomin käyttöä (ja taatusti myös suuseksiksissä), jollei toinen todistetusti ole tautivapaa ja jollen luota häneen satavarmasti.

[/quote]

Annatko nuolla itseäsi? Siis ilman mitään suojaa. 50% alapään herpeksistä tulee nimittäin nykyisin suuseksistä.

Vierailija
2/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Pillua haluavat, mutta eivät omista kortsuja. Ihan älytöntä. En ymmärrä, kaipaan selvennystä. Kuittailen avomiehelle vieläkin siitä, että ei kondomi innostanut meidän ekalla kerralla, mutta ei sieltä mitään järkisyitä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:35"]

[/quote]

Annatko nuolla itseäsi? Siis ilman mitään suojaa. 50% alapään herpeksistä tulee nimittäin nykyisin suuseksistä.

[/quote]

No ainakaan tuntemattomien kanssa en todellakaan, mikä kysymys tuo nyt oli. Onhan naisillekin suojia, joita soisi olevan paremmin saatavilla vaikka ruokakaupassa.

Ainoa jonka olen antanut ilman suojaa oli mies, jonka kanssa olin useamman vuoden suhteessa ja joka ainakin testeissä oli tauditon. Tietenkin ihan tavallinen huuliherpeskin voi sinne pesiytyä, mutta tietääkseni hänellä ei ollut sitäkään. 

Ap

Vierailija
4/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ei mielellään. Onneksi rai rellestää pitkässä suhteessa menemään sydämensä kyllyydestä, täytyy kyllä käydä oma katsastamassa, suhde loppui niin hämärästi, ettei voi, kuin epäillä salaisuuksia. Pitkän suhteen yhdynnätkin olivat lopun aikaa kumilla, kun ei kemiallista. Oma miehisyys katosi kylläkin samaa tahti hiipuvan suhteen takia.

Nyt sinkkuna, aika himot saa tulla ennenkuin yhden illan leikkiin edes lähtisin. Noh yhen illanjutunkin voi jättää kumileikkeihin.. 

Toisaalta jos mut vietellään ja kerrankin osoitetaan että halutaan, en varmaan voisi vastustaa.

Luottosuhde järkevään ihmiseen, niin mikäjottei.

Vierailija
5/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska naiset on huonoitsetuntoisia reppanoita jotka hakevat miehiltä hyväksyntää. Miehet taas ovat idiootteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä