Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun mieluisin tapasi harrastaa liikuntaa? Tässä minun:

Vierailija
05.06.2012 |

Yksin kotona ollessani laitan mukavat vaatteet päälleni, napit korvilleni, menen peilin eteen, laitan musiikin soimaan ja alan tanssia. Välillä kuvittelen olevani vaikka baarissa, tekee yksin tanssimisesta mukavaa. Välillä, kun kohdalle osuu tarpeeksi vauhdikas kappale, otan siitä kaiken irti ja tanssin ja liikun minkä vain jaksan. On niin mahtavaa, kun voi tehdä mitä vain typerältä tuntuvia liikkeitä, kun tietää, ettei kukaan näe. Välillä olen myös ihan vain alushoususillani ja ihan vain rintojenpeittävällä topilla, tuntuu kivalta, kun näkee peilistä, mitkä lihakset tekevät töitä. Eilenkin illalla tuli tanssittua tunti putkeen, niin että lopulta vain hiki valui. Välillä myös tanssimisen lomassa teen jotakin perus lihastreenejä, jos vaikka sattuu tulemaan joku rennompi kappale.

Itse en tykkää harrastaa ryhmäliikunta ja juokseminenkin ulkona jotenkin ujostuttaa minua, aina hidastan, kun joku tulee vastaan. Tämä sopii meille ujohkoille, ei tarvise välittää, vaikka naama hehkuisi punaisena ja hiki valuisi, vain sinä itse näet sen.

Tämä tanssi-into kyllä todellakin vaatii sen, että löytää hyvän, itseään motivoivan kappaleen, muuten tanssimisesta ei tule mitään, väsähtää/kyllästyy heti. Mutta kun löytää jonkun osuvan kappaleen, ei tee mieli lopettaa tanssimista lainkaan.

Olen tätä harrastanut jo monta vuotta, mutta en kehtaa kertoa tästä kellekään. Tuntuu, että ihmiset pitävät vähän hassuna yksin peilin edessä sheikkaamista. Mutta ehkä en olekaan ainut? ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustuu kyllä samaan asiaan, kuin aloittajallakin, eli tykkkään liikkua musiikin tahtiin. Pidän tanssillisista tunneista, juoksusta ja jumpista. Ja musa on keskeisessä osassa.

Kotona heilumisesta ei tulisi kunnon hiki itselle eli sama ei toimisi itselleni kuten aloittajalle mutta muuten lähtökohta on sama.:)

Vierailija
2/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harrastanut tota pienestä pitäen. Lasten tullessa ja töiden viedessä suuren osan ajasta se jopa jäi pitkäksi aikaa, mutta kroppa ja mieli kaipasi sitä ja nyt olen taas silloin tällöin tanssinut ihan kunnolla.

Enkä minäkään tykkää käydä lenkillä tms. Ainoastaan rullaluistelu on sellainen mitä tykkään tän tanssimisen lisäksi tehdä. Ainoa mikä harmittaa on se, että aikaa ei enää juurikaan ole tanssimiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa olis astangajooga, mutta täällä sitä ei voi harrastaa :( Yksin tehdessä turhaannun nopeasti, en kehity ollenkaan.

Käyn pilateksessa, kävelylenkeillä ja pyöräilen. Musiikin tahtiin liikkumisesta en tykkää.

Vierailija
4/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä yksin hiihtämässä tai hölkkälenkillä. Helppo lähteä suoraan kotiovelta kun on mahtavat lenkkimaastot vieressä. Kodin sijainti on valittu latukartan kanssa. :)

Vierailija
5/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalossa nivaska mainoksia ja juoksen kerrostalojen rappuja ylös alas. Sitten seuraavaan taloon ja ylös alas.

Pari korttelia juostua on saanut tehokkaan 47min ja 34s sekunnin lenkin aikaiseksi.

T: 11cm mies