Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ex-miehesi pärjäsi eron jälkeen

Vierailija
05.06.2012 |

jos sinä olit se, joka halusi eroa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siitä asti elellyt sinkkuna ja käyttää liikaa alkoholia. Kuitenkin työnsä hoitaa ja elelee ihan ok:sti. On sanonut ettei halua enää parisuhdetta ja viihtyy yksin tietokonepelien ja kaljan parissa. Uskon että tämä on hyväkin niin, kun oltiin yhdessä olikin aina tunne että tämä mies ei sovi parisuhteeseen.

Vierailija
2/12 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis varmuudella kun ei olla oltu niin tiiviissä yhteydessä. Mutta alkuun ainakin ryyppäsi tosi rankasti välillä.Kuulin muilta. On sillä ollut jo monta vuotta onoff suhde jonkun naisen kanssa,asuvat erillään. Mutta vieläkin kyllä ottaa aika paljon.Toisaalta sen alkoholin käyttö olikin yksi syy miksi halusin erota....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sopuisa ero vaikka alku oli toki vaikeaa.

Hänellä on hyvä ammatti, kavereita, sukulaisia jne.

EI ole jäänyt yksin. Ja aivan ERINOMAINEN isä!

Vierailija
4/12 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin erossa aloitteen tekijä, mutta kyllä mieskin halusi erota. Otti ison lainan, jotta sai lunastettua omakotitalomme. Joutui taloudellisiin vaikeuksiin ja sen myötä henkisiin ongelmiin. Erosta nyt 6 vuotta ja vieläkin talousongelmia. Sössi niitä tosin lisää ihan omasta tyhmyydestään. Kukaan ei tiedä missä asuu tai mitä tekee työkseen. Vielä viime kesänä asui ystävänsä nurkissa. Elää parikymppisen elämää, vaikka on nelikymppinen. Voi kyllä olla, ettei itse oikeastaam kärsi tilanteestaan yhtään...

Vierailija
5/12 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti hakeutua seuraani, sanoi suoraan kaipaavansa jne. Pysyttelimme ystävällisissä väleissä, mutta en halunnut liiemmin tavata, ettei elättele toivoa. Aika pian löysi kuitenkin uuden naisen ja on nyt naimisissa, joten eiköhän elämä soljunut hyvin. =)

Vierailija
6/12 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pärjännyt aika kurjasti. Alkoi suhteeseen tämän toisen naisen kanssa, mutta petti tätäkin useampaan otteeseen, joten sekin liitto päätyi eroon. On pätkätyöläinen/työtön, ei tapaa lastaan, ei ole onnistunut hankkimaan vakituista parisuhdetta, ei ole omaisuutta, asuu vaihtuvissa vuokra-asunnoissa ja välillä jopa vanhemmillaan (kyseessä lähes nelikymppinen mies), on riitaantunut monien vanhojen ystäviensä kanssa jne.

Itselleni ero sen sijaan taisi olla siunaus! Olen ollut jo vuosia toimivassa liitossa ihanan miehen kanssa, suorittanut korkeakoulututkinnon ja saanut mukavan ammatin. Olemme ostaneet unelmakotimme, matkustelleet ja kokeneet paljon hyvää elämää. Lapsuuden ja nuoruuden ystävät ovat edelleen elämässäni. Ennen kaikkea olemme nykyisen mieheni kanssa tasavertaisina kumppaneina kasvattaneet ihanan teini-ikäisen (sen vauvan, jonka ex mies hylkäsi erossa), perhe-elämämme on onnellista ja rakkaudentäytteistä: kaikki kantavat vastuun toisista ja yhteisestä kodista.

Elämässä epäonnistumiseen voi olla monia syitä, ja varmasti ex mieheni on vääristä päätöksistä hintansa maksellut, mutta tekee kyllä silti mieli sanoa ex-miehelle, että niin makaa kuin petaa.

Vierailija
7/12 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ryyppäsi ja rillutteli onnessaan,

meni kuukausi pari ja muutti naisen kanssa yhteen ja alle vuoden päästä naimisiin, ryyppäävät ja rilluttelevat ja matkustelevat ja nautiskelevat elämästä ilman lapsia.

Vierailija
8/12 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä tiedä sen tarkemmin, ihan aluksi kun vielä asuimme yhdessä itki ja oli todella surullinen ja sanoi ettei pärjää ilman minua eikä halua elää. Ihan hyvissä väleissä erosimme. Sitten kun muutin pois muutaman kuukauden ajan hän seurusteli monenkin eri naisen kanssa, kunnes löysi uuden pysyvämmän kumppanin, he ovat nyt varmaan jo vuoden verran asuneet yhdessä ja vaikuttavat ihan onnellisilta. Edelleen olemme puheväleissä exän kanssa, ihan ok:lta ja erosta yli päässeeltä vaikuttaa.

Vierailija
9/12 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PAPPI ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)

Vierailija
10/12 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex elelee leveästi koirien kanssa ok-talossa ja minä kituutan vuokrarivarissa. Tosin kituuttamista se oli jo yhteiselonkin aikana. 

Vierailija
11/12 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasi 17v mua nuoremman hoikan naisen ja elää nyt ilmeisen onnellista elämää omakotitalossa, ainakin somen perusteella. Reissaavat myös paljon.

Itse asun yksin vuokrayksiössä.

Vierailija
12/12 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo toinen nainen valmiina. 

Vuokralla asuvat yhä 31v jälkeenkin samassa asunnossa, riitaisa suhde.

Itse löysin hyvän miehen ja saimme ihanan elämän. On okt (3. itselle suunniteltu ja rakennettu), on talo ulkomailla, hyvä rakastava suhde, ystäviä ja läheiset suhteet lapsiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi