Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen tänään Lidliin ekan kerran ostoksille

Vierailija
05.06.2012 |

Mitä sieltä kannattaa ostaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt Lidlissä kolmessa eri maassa: Suomessa, Saksassa ja Irlannissa. Joka maassa paljon eri tuotteita myynnissä. Yks suosikkituote on yrttipatonki pakkasesta.

Vierailija
2/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka jotain keltaista käyttäis, nuo lidlin on parempia kuin mitkään lotukset. ei ihan halpoja mutta parhaita maailmassa. Ei voi verrata muiden kauppojen kakkapapereihin.

jasitten niitä tukisukkahousuja..on maailman kestävimmät,upee kiilto ja hyvät päällä.Niitä on aina välillä myynnissä.Lapsille sukkiksia,kasvikset on halpoja, nytkin syön aamupalaksi Lidlin isoa paahtoleipää,nam

Se LIDLIN vessapaperi ei muuten ole sitten halpaa, ihan tiedoksi. Esim. Prismassa tai Cittarissa on usein "tarjouksessa" sellaiset iso säkit sitä keltaista paperia (luonnon tms.) joka on halvempaa kuin LIDLin paperi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt Lidlissä kolmessa eri maassa: Suomessa, Saksassa ja Irlannissa. Joka maassa paljon eri tuotteita myynnissä. Yks suosikkituote on yrttipatonki pakkasesta.

ap ole ihan suomessa sinne menossa ; )

olen minäkin käynyt monissa eri maissa lidlissä ja ihan eri valikoimat niissä tietysti, ja paljon halvempaa.

miten tuli edes mieleen että onkohan ap menossa vaikka itävaltaan???

Vierailija
4/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ole ihan suomessa sinne menossa ; )

olen minäkin käynyt monissa eri maissa lidlissä ja ihan eri valikoimat niissä tietysti, ja paljon halvempaa.

miten tuli edes mieleen että onkohan ap menossa vaikka itävaltaan???

Äläs nyt, av-mamma halusi vähän kehaista matkustaneisuudellaan. ;)

Vierailija
5/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylöitä jotka on kuorrutettu goudajuustolla. Sairaan hyviä.

Vierailija
6/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudan paistijauhelihaa (60 cnt/400g halvempaa kuin S-marketissa), pakasteesta kananuggetteja (on kunnon filettä sisällä eikä mitään jauhettua mössöä), täysjyväspagettia, salsaa, tuoremehuja, kivennäisvesiä...

Vierailija
7/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisteestä sämpylöitä, jäävuorisalaattia, kotimaisia tomaatteja ja kurkkua, sipulia, omenoita, kevytjauhelihaa, maitoa, kreikkalaista jugurttia, pekonia, paseerattuja tomaatteja, kivennäisvettä.

Ihan tavallista ruokaa siis...

Vierailija
8/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jasitten niitä tukisukkahousuja..on maailman kestävimmät,upee kiilto ja hyvät päällä.Niitä on aina välillä myynnissä.Lapsille sukkiksia,kasvikset on halpoja, nytkin syön aamupalaksi Lidlin isoa paahtoleipää,nam

Vierailija
9/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siirrytty tekemään viikon isot perusruokaostokset Lidliin, sen verran suuri säästö siitä koituu - jää enemmän rahaa kaikkeen muuhun. En näe mitään järkeä ostaa maitoa, kananmunia, voita, margariinia, kasviksia, hedelmiä, lihoja jne. S- tai K-ketjuista ja maksaa samasta kamasta paljon enemmän. Ne tarvikkeet, mitä ei Lidlistä saada, haetaan sitten näistä kalliista ketjuista.

Mutta erityisen hyviä Lidlissä on Saskian kivennäisvedet, 100% omenamehu, sellaiset puolen litran jogurttipurkit (juu on kermaa, sokeria ja vaikka mitä, joskus herkutellaan... ;), kreikkalainen jogurtti litran pönttö, pakastehampurilaispihvit.

Vierailija
10/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkokuivattuja tomaatteja 1,60 e, sairaan hyviä, muualla maksaa yli 3 e, fetaa laspurkissa maksaa 1,49 ja välillä 1,99. Jätskit 0,69 ja vastaa ihan magnumia. Isossa pakkauksessa saa vielä halvemmalla, on valkosuklaata ja kunnon suklaata. Itse asiassa parempia kuin magnumit yms. mutta ainakin neljä kertaa halvempia. Perusruokaa kannattaa ostaa, aina yli 30 % halvempaa kuin muualla ja samaa mutta eri purkissa.

Vierailija
11/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siirrytty tekemään viikon isot perusruokaostokset Lidliin, sen verran suuri säästö siitä koituu - jää enemmän rahaa kaikkeen muuhun. En näe mitään järkeä ostaa maitoa, kananmunia, voita, margariinia, kasviksia, hedelmiä, lihoja jne. S- tai K-ketjuista ja maksaa samasta kamasta paljon enemmän. Ne tarvikkeet, mitä ei Lidlistä saada, haetaan sitten näistä kalliista ketjuista.

Mutta erityisen hyviä Lidlissä on Saskian kivennäisvedet, 100% omenamehu, sellaiset puolen litran jogurttipurkit (juu on kermaa, sokeria ja vaikka mitä, joskus herkutellaan... ;), kreikkalainen jogurtti litran pönttö, pakastehampurilaispihvit.

Oma ehdoton suosikkini on se vaniljavanukas, jota myydään sellaisessa isossa purkissa (en nyt muista nimeä mutta erottaa kyllä muiden joukosta juurikin sen ison purkin ansiosta). Taitaa maksaa euron tai jotain sinne päin.

Hmm...voisikin taas hakea sitä muutaman purkin verran niin saa herkutella ilalla.

Vierailija
12/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivennäisvettä, vaippoja,pesuaineita.Lasten palapelejä jne. Vaatteet hyviä samoin työkalut.

Ruuat ostan muualta, luomu tai lähiruokaa.

Vierailija
13/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito (halvempaa kun missään muualla), paistopisteen croisantit jotka on AIVAN ihania, juustoa (pala + raaste), partaäijä, kiisselit sekä ihanan ihania DUO-jogurtteja !

Vierailija
14/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2 croissanteja, kirsikkoita, pantonki ja KitKat suklaata.

Sieltä ostan aina kirsikkatomaatteja ja feta juustoa, on myös tosi hyvä broilerin rintafile esivalmistettu.

Vierailija
15/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-wc-paperia (vaal.pun. pakkaus)

-tsatsikia

-jos leipomotuotteita, niin vaal. pitkulaisia sämpylöitä

-mansikka-jogurttitäytesuklaata (paketissa paperiin käärittyjä suklaapatukoita)

Noi on meidän lempparit Lidlistä :)

Vierailija
16/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se LIDLIN vessapaperi ei muuten ole sitten halpaa, ihan tiedoksi. Esim. Prismassa tai Cittarissa on usein "tarjouksessa" sellaiset iso säkit sitä keltaista paperia (luonnon tms.) joka on halvempaa kuin LIDLin paperi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi