Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö etävanhemman olla kaikki arki-iltapäivät käytettävissa kun lapsi aloittaa koulun?

Vierailija
04.06.2012 |

eikös sitä varten ole sossun maksamat iltapäiväkerhot jos lähivanhempi ei kykene ekaluokkalaisen iltapäivähoitoa järjestämään.

Etä on etä muunmuassa siksi, että sillä on arkipäivät lapsivapaata aikaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä ei kukaan halua.

Vierailija
22/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin, kun saan vielä puoli vuotta levättyä, alkaa tapahtua...

Joo, kusipäällä ei oo selkärankaa, se luottaa aina siihen, että kyllä joku muu hoitaa lapset, sen ei tartte muutako käydä suojatyössä vaikkei siellä edes tienaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimassa, samalla voikin sit riitauttaa lähivanhemmuuden kun elatussoppari vanhenee.

Vierailija
24/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos anoppi maksaa mun kaksion vuokran siihen asti kun pennut on täysi-ikäisiä. Kun yksinasuvalla työttömällä ei voi olla kaksiota.

Vierailija
25/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloja keräämään. Mitä sitä kouluja käymään.

Vierailija
26/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu.

Vierailija
27/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloja keräämään. Mitä sitä kouluja käymään.

Mäkin oon käynyt lukion jälkeen vielä yli 6 vuotta koulua ja tässä on tulos.

Ei kannata työnteko eikä kannata koulunkäynti.

Vierailija
28/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmaksi tullu. Sama lopputulos olis ollu vaikka olisi lopettanut koulun ysiluokan jälkeen, aivan turha käydä kouluja.

Vierailija
29/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin sivutyössä ja silti se on ihan persaukinen. Sama lopputulos silläkin olis vaikka se lopettais työnteon jo huomenna, jäis varmaan enemmän rahaa käteen mitä nyt.

Vierailija
30/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin ajan ois voinut lojua kotona ja kattoo vaikka telkkaria. Koulu on turha, työnteko on turhaa.

Vierailija
31/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikkaduunissa sen kanssa samassa työpaikassa ja sit illanistujaisista kaikki lähti.

Kattokaa nyt lopputulosta, ilman sitä keikkatyöpaikkaa en olis nyt tässä pisteessä, työnteon syytä kaikki.

Vierailija
32/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttu.

Vierailija
33/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulis olemaan. Lojuisin kusipään sohvalla, kattosin telkkaria ja söisin joka päivä kusipään jääkaapin tyhjäksi.

Mitään ruokaa en tietenkään valmiiksi laittaisi eikä puhettakaan mistään siivouksesta, eihän ip-ohjaajan työnkuvaan sellainen kuulu.

Siinä saattais kyllä säästöä tulla. Ekaluokkalainen tuskin mua sen kummemmin kaipais, kunhan olisin paikalla.

Vierailija
34/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen poissaolo on parasta mitä lapsilleen voi tarjota.

Vierailija
35/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oon mahdollisimman vähän tekemisissä lasteni kanssa.

Vierailija
36/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla silloin kun lapsi sitä haluaa.

Vierailija
37/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tän ja ketjun. Sä tunnut olevan todella vihainen ja katkera ex-miehellesi. Muistathan vihoissasi entistä miestäsi kohtaan, että lapsesi siinä välissä ovat todellisia kärsijöitä koko jutussa. Huomaan, että välität oikeasti lapsistasi. Olet vain tällä hetkellä niin loukattu, että sinun on vaikea katsella maailmaa objektiivisesti. Älä kosta lapsillesi sitä mitä miehesi on tehnyt sinulle. Lapset ovat arvokkainta maailmassa.

Voimia ja jaksamista sinulle.

Vierailija
38/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tän ja ketjun. Sä tunnut olevan todella vihainen ja katkera ex-miehellesi. Muistathan vihoissasi entistä miestäsi kohtaan, että lapsesi siinä välissä ovat todellisia kärsijöitä koko jutussa. Huomaan, että välität oikeasti lapsistasi. Olet vain tällä hetkellä niin loukattu, että sinun on vaikea katsella maailmaa objektiivisesti. Älä kosta lapsillesi sitä mitä miehesi on tehnyt sinulle. Lapset ovat arvokkainta maailmassa. Voimia ja jaksamista sinulle.

Eikä suostua rajoittamaan omaa elämääni etävanhempana tähän kaupunkiin.

Jos olen etävanhempi, en ole velvollinen päivystämään arki-iltapäivisin kotona enkä edes samassa kaupungissa.

Jos kusipäältä ei onnistu lähivanhempana lapsen iltapäivähoidon järjestäminen, hän ei ole sopiva lähivanhempi, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa millaiset välit minulla ja kusipäällä on.

Kaksi eri asiaa.

Vierailija
39/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tän ja ketjun. Sä tunnut olevan todella vihainen ja katkera ex-miehellesi. Muistathan vihoissasi entistä miestäsi kohtaan, että lapsesi siinä välissä ovat todellisia kärsijöitä koko jutussa. Huomaan, että välität oikeasti lapsistasi. Olet vain tällä hetkellä niin loukattu, että sinun on vaikea katsella maailmaa objektiivisesti. Älä kosta lapsillesi sitä mitä miehesi on tehnyt sinulle. Lapset ovat arvokkainta maailmassa. Voimia ja jaksamista sinulle.

Eikä suostua rajoittamaan omaa elämääni etävanhempana tähän kaupunkiin.

Jos olen etävanhempi, en ole velvollinen päivystämään arki-iltapäivisin kotona enkä edes samassa kaupungissa.

Jos kusipäältä ei onnistu lähivanhempana lapsen iltapäivähoidon järjestäminen, hän ei ole sopiva lähivanhempi, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa millaiset välit minulla ja kusipäällä on.

Kaksi eri asiaa.

vaikuttaa, että olet ihan vihan sokaisema. Kyllä sinun ja ex-miehesi välit vaikuttavat lapsiisi, ainakin välillisesti. Kun yrität satuttaa ex-miestäsi, satutat vain lapsiasi. Et saa exääsi tällä tavoin ymmärtämään pointtiasi. Se on turhaa ja voi kestää koko eliniän, eikä mitään takeita ole tuloksesta. Voisitko mitenkään luopua koston ajatuksestasi, ja suunnata katseesi lapsiasi kohden näyttäen heille sen kuinka paljon oikeastaan heitä rakastat.

Vierailija
40/41 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni on hienoa, jos etävanhempi voi olla lapsensa käytettävissä iltapäivisin ja on tähän mahdollisuus..vastauksena alkuperäiseen kysymykseen. Olisi vastaavassa tilanteessa etävanhempana mahdollisuus jutella lapsen kanssa jokaisen koulupäivän jälkeen, tarksistaa läksyt ja viettää aikaa yhdessä.