Mielialalääkitys ja orgasmi
Mulla alkaa mennä hermot! Olen vähentämässä mielialalääkitystä (venlafaxin) ja viime viikot on panettanut aivan kaameasti, mikä sinänsä on hyvä, koska lääke vei aiemmin kiinnostuksen seksiin, mutta nyt on sitten tosi suurena ongelmana orgasmivaikeus. Seksi pyörii mielessä koko ajan, mieli tekee ihan yötä päivää, mutta en vaan saa, en millään konstilla. Olen sinkku, mikä ei sinänsä haittaa, koska pidän masturboimisesta paljon, nyt vaan alkaa mennä hermot. Tuntuu kuin räjähtäisin kohta pään sisäisesti. Suoraan sanottuna prkleellinen olotila. Toivottavasti tilanne muuttuu lääkkeen syönnin loputtua. Tosin mä joudun vähentämään lääkkeen annostusta älyttömän hitaasti, koska lopettamisoireet ovat rankkoja.
Kommentit (2)
Joo joudun varmaan syömään niitä lopun ikääni. Ekaks ihmettelen tätä seksipalstaa, onko kaikilla täällä käyneillä lääkkeetömyys?. Ettei tarvitse mielialalääkkeitä syödä, ainakin kun näitä juttuja lukee, tuntuis siltä että aika moni tarvitsisi.
Mutta kerron itsestäni, minulla tosiaan on jatkuva lääkitys päällä. Minun ongelma on se että saan todella kauan jyystää kunnes tulen, partnerilla on paikat hellänä kun lopulta tulen. Hän saa kyllä orgasmeja tänä aikana joten ei se jyystäminen hukkaan mene.
-reseptin,kun tuli tarvetta mielialalääkitykselle!Moklobemidi ei vaikuta niin paljoa orgasminsaantiin.
Joo joudun varmaan syömään niitä lopun ikääni. Ekaks ihmettelen tätä seksipalstaa, onko kaikilla täällä käyneillä lääkkeetömyys?. Ettei tarvitse mielialalääkkeitä syödä, ainakin kun näitä juttuja lukee, tuntuis siltä että aika moni tarvitsisi.
Mutta kerron itsestäni, minulla tosiaan on jatkuva lääkitys päällä. Minun ongelma on se että saan todella kauan jyystää kunnes tulen, partnerilla on paikat hellänä kun lopulta tulen. Hän saa kyllä orgasmeja tänä aikana joten ei se jyystäminen hukkaan mene.