Ketkä kutsutaan polttareihin?
Mietinpähän vain, että miksi ei tullut kutsua veljen tulevan vaimon polttareihin... Muuten ollaan kyllä käsittääkseni hyviä ystäviä, tekemisissä lähes päivittäin ja olen hänen häähehkutustaan kuunnellut kohta vuoden. Ymmärsin että polttareihin tulee lähes parikymmentä henkeä, mutta en sitten minä :/
Kommentit (6)
Mä ajattelin polttareita lähinnä tulevan ystäväpiirinkin kannalta, jo olemassa olevan lisäksi. =) Pyysin siis kutsumaan omien rakkaiden ystävieni lisäksi myös mieheni puolen naisia (veljen ja ystävien vaimoja), jotka eivät olleet itselleni erityisen läheisiä, mutta ajattelin, että siellähän sitä tutustuu. Joten olisin kyllä ap kutsunut sinutkin. =)
Millainen käytäntö muilla on, pyysittekö vain omia ystäviä?
Olen itsekin aiemmin ollut polttareissa, joissa juhlakalu ei ollut minulle edes kovin läheinen, vaan kaverin sisko. Tunnelma ei siitä kärsinyt vaikka kaikki ei toisiaan tunteneetkaan ennestään.
Toisaalta taas erään ystäväni polttareissa suurin osa porukasta koostui tämän tulevan morsion äidin ystävistä :)
Mä taas miellän, että polttareihin tulee morsiamen 5-10 läheisintä ystävää. Omassa lähipiirissäni toimitaan näin. Joskus kun olen saanut kutsun jonkun miehen tutun polttareihin, olen kieltäytynyt kohteliaasti vedoten siihen, etten juuri tunne morsianta.
Veljen kanssa pieni ikäero, tuleva vaimonsa taas on lähes 10v minua nuorempi, mutta ymmärtääkseni hänen kavereistaan suurin osa on paljon vanhempia.
ap
Jos olette hyviä ystäviä niin voithan mainita että et ole saanut kutsua polttareihin