Onko ihan kauheeta, jos jättää vauvan yrittämisen
siihen, että on 37v.???
Mulla nyt ikää 35 ja ihana työprojekti ois tiedossa. Tarkoitus oli myös viimein yrittää hankkia jälkikasvuakin, mutta nyt tarjoutui ainutlaatuinen 2v. hanke, josta ei voi kieltäytyä.
Hitsi, kun oon myöhään liikkeellä sekä uran että perheen kanssa.
Kommentit (6)
Sinä varmasti ymmärrät elämän realiteetit ja sen, että sun hedelmällisyys laskee koko ajan, päivä päivältä, kuukausi kuukaudelta ja vuosi vuodelta. Jos nyt aloitatte yrittämisen, mikään ei takaa että sulla olisi 2 vuoden päästä se vauva.
Mulle perhe on niin iso juttu, että en olisi millään voinut lykätä sitä yritystä enää tuossa vaiheessa. Aloittaisin sekä projektin että vauvan yrittämisen. Jäisin sitten projektista pois, jos vauvan saisimme. Jos emme saisi, niin olisi edes se mukava työ.
Samaa ikää, ja työtilanteen takia en voisi harkita lastentekoa juuri nyt, ehkä pari vuotta niin on selkeämpi tilanne. Vauvakuumetta ei tosin koskaan ole ollut, ja voi olla että lapsia en hanki ollenkaan.
Jotenkin kuitenkin uskon, että asiat menevät niin kuin niiden on tarkoitus mennä.
tää on tyyppikysymys, mä olen aina ollut hedelmällinen.
joku ei tule 20-vuotiaanakaan, toinen vielä 45-vuotiaana tosta vaan.
ei voi tietää, ennen kuin kokeilee.
Mutta ilman muuta tartut työtilanteeseen. Voit ihan hyvin silti yrittää vauvaa. Eihän ne toisiaan pois sulje.
tää on tyyppikysymys, mä olen aina ollut hedelmällinen.
joku ei tule 20-vuotiaanakaan, toinen vielä 45-vuotiaana tosta vaan.
ei voi tietää, ennen kuin kokeilee.
Toki nainen VOI tulla raskaaksi, vaikka hedelmällisyys on laskenut. Se ei silti poista sitä faktaa, että nainen on HEDELMÄLLISIN alle 23-vuotiaana ja 35-vuotiaana hedelmällisyys laskee nopeasti. Todennäköisyys raskaaksi tulemiselle pienenee koko ajan iän myötä, vaikka myös vanhemmat naiset saavat lapsia.
Mulla on vasta alkanut vähän nousta kuume että voisipa sitä miehen etsiä itselleen ja jos vielä luonto suo niin lisääntyäkin. Ikää tulee kesällä täyteen 38.