Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa kävellä 2v ja 4v:n kanssa kauppaan...

Vierailija
04.06.2012 |

Matkaa on vähän alle 3km, rattaita ei ole. Menee varmaan ensi viikkoon, että ovat takaisin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vapaaviikon! Mitä aiot puuhailla?

Vierailija
2/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pienen voi kaapata kainaloon, jos ei jaksa kävellä koko matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös kävelty pitkiä matkoja heti, kun on "kynnelle kyetty".

Lapsista tulee liikunnallisia ja reippaita.

Vierailija
4/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäretki lapsille

Vierailija
5/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei myöskään aio kantaa pienempää lasta. Ei halua "antaa periksi" lapselle. No, siinähän urheilevat :D ap

Vierailija
6/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kantaa kotimatkan kauppakassit ja vähintään yhden lapsen.

Menevät ehkä kaikki kolme päikkäreille kauppareissun jälkeen?

Vierailija
7/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeellistä tuossa nyt on?

Mulla on 2v, 3v. ja 6v. lapset ja kaikki kyllä kävelevät kauppaan 2km/suunta.

Reppu selkään mulle että saan ostokset tuotua.

Olisi mulla sateenvarjorattaatkin mutta en niitä tykkää työntää.

Vierailija
8/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeellistä tuossa nyt on?

Mulla on 2v, 3v. ja 6v. lapset ja kaikki kyllä kävelevät kauppaan 2km/suunta.

Reppu selkään mulle että saan ostokset tuotua.

Olisi mulla sateenvarjorattaatkin mutta en niitä tykkää työntää.

kaupassakäynti ei ole mikään sellainen asia, mihin haluan tuhlata puoli päivää. Haluan käydä reippaasti autolla tai bussilla ja mieluiten yksin. Kyllä mun mielestä 3km kävely suuntaansa on 2-vuotiaalle aivan turhan pitkä matka.

Vierailija
9/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sul on kyl isot ongelmat!! eiköhän se ole hieno juttu, että mies näyttää mallia lapsile.....anna miehen tehdä omat "virheensä" jos tätä voi virheeksi kutsua.

Vierailija
10/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaako tosissaan keskittyä pelkkään kävelemiseen puoli tuntia suuntaansa?

Muistan kun jouduin kävellä joka päivä 4-vuotiaana äitini kanssa yhteensä kuuden kilometrin matkoja rattaiden vieressä, kun pienempi sisarukseni oli vauva. Käytiin kaupassa ja kyläiltiin ja lähin puistokin oli parin kilsan päässä. Se oli tosi raskasta ja monesti itkin, kun piti kävellä mummon luota kotiin (3km). Sitten alkoikin jokapäiväinen pyöräily kouluun reilu 3km suuntaansa satoi tai paistoi.

Ei tullut minusta urheilullista ja laihaa. Olen sairaalloisen ylipainoinen.

1,5 vuotiaani kävelee rattaiden vieressä niin kauan kuin jaksaa tai keskittyy kävelemiseen, mutta en minä ainakaan jaksa tuhlata kaupassakäyntiin koko aamupäivää, kun sen voi tehdä reilussa puolessa tunnissa ja sitten viettää aikaa puistossa tai kotona leikkien.

Tottakai sitä sillointällöin tietenkin voi aikaansa käyttää tuollaiseen "ojanpohjia pitkin"-kävelylläkin, mutta en suosittele, että parivuotiasta pakotetaan keskittymään pelkkään kävelyyn noin pitkää matkaa ihan kylmiltään.

Vierailija
11/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nukkuvat päiväunet matkalla ?

Vierailija
12/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN teidän 2v lapset osaavat kävellä sinkoilematta teille, ojiin, naapurien pihoihin yms matkan varrella? Lisäksi vielä niin etteivät kimpaannu uuden suunnan näyttämisestä heittäytymällä maahan äksäksi.

Eli miten tuo matka olisi edes mahdollinen. Varmaan tosiaan menisi viikko ja 95% siitä kantaisin lasta kainalossa/olkapäillä.

Vierailija
13/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vapaaviikon! Mitä aiot puuhailla?

Lue aapee rauhassa päivän lehti ja ota relaa sohvalla ja nauti että miehesi haluaa touhata lastensa parissa!

Moni muukin mies voisi tuosta ottaa mallia!

Vierailija
14/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä MITEN teidän 2v lapset osaavat kävellä sinkoilematta teille, ojiin, naapurien pihoihin yms matkan varrella? Lisäksi vielä niin etteivät kimpaannu uuden suunnan näyttämisestä heittäytymällä maahan äksäksi.

Eli miten tuo matka olisi edes mahdollinen. Varmaan tosiaan menisi viikko ja 95% siitä kantaisin lasta kainalossa/olkapäillä.

mun lapsi oli 2-vuotias, niin kävelimme pitkiäkin matkoja hänen tahtiinsa. Emme kävelleet vilkasliikenteisten teiden varsilla, joten lapsi sai kohtuuden rajoissa "sinkoilla".

Tosin meidän lapsen kohdalla "sinkoilu" tarkoitti lähinnä joka ikisen kiven, kepin ja kukkasen tutkimista ja laulun keksimistä jokaisesta erikseen :).

Vierailija
15/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua se sulle kuuluu jos miehes kävelee lasten kanssa. Jatka vain tuolla tyylillä, niin miehes tekee oikeat johtopäätökset ja kävelee, eikä tule takaisin.

Vierailija
16/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekevät kauan reissua kun mies lähtee kahden pienen kanssa kauppaan kävellen noin kauas.

Mikä sun hermoja kiristää? Oot tainnu itse nipottaa niin kauan, että miehesi on lähtenyt kävelemään?

Jos tarkoituksena on oikeasti kauppareissu niin aika ääliömäinen mies, jos kuvittelee sen olevan helppoa ja hauskaa. Jos tarkoituksena on kävellä lasten tahtiin katsellen maassa jokaista vastaan tulevaa esinettä ja käydä syömässä jäätelöt kaupan pihalla niin onhan se ihan ookoo reissu. Mutta itse varautuisin siihen, että lapsi/lapset saattaa väsyä, ruveta kiukuttelemaan väsymystä ja minun pitäisi sitten kantaa lapsi kotiin. Toivottavasti mies ei soittele vaimoaan heitä hakemaan autolla, kun lapset eivät jaksaneetkaan kävellä...

Vierailija
17/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihmettele miten teidän miehet ei jaksa teitä ämmiä katella. Varmaan lähti kävelemään just sen takia, että saa olla tuon arvostelevan ja vähättelevän akkansa luota mahdollisimman pitkään poissa. Teki niin tai näin niin tosiaankaan, mikään ei teille ämmille kelpaa.

Vierailija
18/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea on ymmärtämisen taso!

Eihän ap haukkunut miestään, lähinnä huvittuneena totesi, että tuloo sitten pikkasen aikaavievä kauppareissu :) Eiköhän se mies järkiinny kertakokeilun jälkeen tai sitten se hullaantuu ajatukseen, joten ap, ota ilo irti omasta ajastasi ja kannusta miestä moisiin retkiin reippaisiin :D

ps. älä läitä kovasti pakasteita ostoslistalle! ;)

Vierailija
19/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ne ruuat sula (esim pakasteet) ja maidot lämpene? Vai oliko kyseessä vain jätskinhakureissu?

Vierailija
20/21 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella oman mieheni yrittävän myös jotain yhtä uhkarohkeaa lastemme kanssa. :) 1,5km suuntaansa vielä varmasti menisi meidän 2v5kk mutta tuota pidemmillä reissuilla ilmenisi varmasti sen verran kitinää ja valitusta ettei olisi hauskaa. Ja aika kauanhan tuollaiseen reissuun menee kävellen. Mutta mikäs siinä, jos on aikaa ja nätti sää. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi