Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi paino nousi eilisestä 100g vaikka söin vain 1500kcal, josta jäi minulle tuhannen kalorin vaje?

Vierailija
04.06.2012 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te muuten tiedätte, että vesi lihottaa. Punnitkaa ensin itsenne tarkasti eli ainakin 0.1 kg tarkkuudella. Sitten juotte puolen litran pullollisen vettä ja punnitsette itsenne uudelleen. Verratkaa vaa'an lukemaa edelliseen. Paino on noussut hetkessä 0.5 kg, eli vesi lihottaa.

Ai samperi :D LOL niimmuute tekeeki :/

Tämä kommenttisi muuten havainnollistaa ihmisen typeryyden ja ajattelemattomuuden jota AP komeasti toi julki.

Vierailija
22/24 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te muuten tiedätte, että vesi lihottaa. Punnitkaa ensin itsenne tarkasti eli ainakin 0.1 kg tarkkuudella. Sitten juotte puolen litran pullollisen vettä ja punnitsette itsenne uudelleen. Verratkaa vaa'an lukemaa edelliseen. Paino on noussut hetkessä 0.5 kg, eli vesi lihottaa.

Ai samperi :D LOL niimmuute tekeeki :/

Tämä kommenttisi muuten havainnollistaa ihmisen typeryyden ja ajattelemattomuuden jota AP komeasti toi julki.

mutta toi oli mulla kyllä täysin tiedossa. En ollut juonut vielä mitään sinä aamuna ennen punnitsemista ja olin juuri käynyt WC:ssä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä :o)

Vierailija
24/24 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi paino nousi eilisestä 100g vaikka söin vain 1500kcal, josta jäi minulle tuhannen kalorin vaje?

Mä jos syön 1500 kaloria niin varmasti paino nousee - siinä on jo 300kcal liikaa päivälle!! Ja toiselle jää tuhannen vaje..... hui!