Menitko neuvolaan sheivaamatta koskaan?
Tuli vaan sellainen mieleen kun en oo koskaan ollut kenenkään nähden siten, että olisi alapäässä karvoja. Nyt en oo ajanut viikkoon. Kehtasiko joku mennä sinne kaamealla puskalla?
Kommentit (22)
Ja viikossa ei kasva puska vaikka olis kuinka hurja karvahirviö. Korkeintaan hölmön näköinen pitkä sänki ehtii tulla.
Kuitenkin siellä vedetään housut sen verran alas, että mulla ainakin alkaa karvoitus pilkottaa jos en sheivaa. En halua esitellä karvojani.
Mieti nyt sitä neuvolalääkäriäkin! Jos se näkee sun karvaisen rämemajavas, sehän saa aivan järkyttävän shokin ja joutuu todennäköisesti hakemaan kriisiapua. Ja kuka sen maksaa? Yhteiskunta! Verovaroilla on kyllä mun mielestä parempaakin käyttöä.
Mieti nyt sitä neuvolalääkäriäkin! Jos se näkee sun karvaisen rämemajavas, sehän saa aivan järkyttävän shokin ja joutuu todennäköisesti hakemaan kriisiapua. Ja kuka sen maksaa? Yhteiskunta! Verovaroilla on kyllä mun mielestä parempaakin käyttöä.
ja lisään :DD perään. Ja ajatteles jos neuvolalääkäri on mies,siltä menee kyky ja sen vaimo haastaa sut rosikseen......
kyllä ymmärrä miten joku voi näyttää pillua jos siellä on karvoja :/
olen synnyttänyt, käynyt neuvolassa ja gynellä aina luonnollisessa karvoituksessa. aina on tiensä vaginaani löytäneet silti.
Jos ei ihan kaikkea niin ainakin melkein.. Muutenkin pidän karvat poissa joten ihan luonnollisesti myös raskauden aikana.
Kuitenkin siellä vedetään housut sen verran alas, että mulla ainakin alkaa karvoitus pilkottaa jos en sheivaa. En halua esitellä karvojani.
Ajattelet, että neuvolan tädille tulee yllätyksenä jos naisen housuissa on karvakasvustoa? Vai ajattelitko, että parempi esitellä samointein klitoris ja häpyhuulet kun menee tutkimukseen, karvoja ei kehtaa mutta ulkosynnyttimet kyllä ?
Jos ei ihan kaikkea niin ainakin melkein.. Muutenkin pidän karvat poissa joten ihan luonnollisesti myös raskauden aikana.
Missäs ne tilastot taas on kun niitä tarvitaan!
Ajattelet, että neuvolan tädille tulee yllätyksenä jos naisen housuissa on karvakasvustoa? Vai ajattelitko, että parempi esitellä samointein klitoris ja häpyhuulet kun menee tutkimukseen, karvoja ei kehtaa mutta ulkosynnyttimet kyllä ?
on aika epätoivoista koittaa sheivata. Umpikopelolla tulee enemmän haittaa ku tulosta. Ei näe, eikä edes yllä. Eikä ne tädit/sedät siellä neuvolassa/lääkärissä sun pimpsaa kattele, vaan tekevät työtään.
kasva housuissa karvoja, kylläkin alueella joka useimmiten jää housujen alle piiloon.
;)
Toiveissa, että vaimo alkaa sheivauspropagandan myötä pitämään posliinia. :DDD
sä tiedät muiden tekemiset.
Aika harva teini-iän jälkeen kai sheivaa muuta kuin reunat. Kunhan oppii, että miehelle maistuu aivan hyvin eikä karvojen ajelu ole pakollista tai hyödyllistä todellisessa todellisuudessa.
Siis et ole koskaan ollut kenenkään nähden luonnollisena? Tiesitkö, että alapään karvoitus on aivan normaalia aikuisella, paljon epänormaalimpaa on, että karvoitusta pitää jonkinlaisena noloutena ja häpeää sitä ja että sitä ajelee hysteerisenä pois.
Siis et ole koskaan ollut kenenkään nähden luonnollisena? Tiesitkö, että alapään karvoitus on aivan normaalia aikuisella, paljon epänormaalimpaa on, että karvoitusta pitää jonkinlaisena noloutena ja häpeää sitä ja että sitä ajelee hysteerisenä pois.
normaalit maalit ovat täysposliini ja sitten se karvallinen joka = kaikki pois paitsi kapea viiva edessä.
Sellainen jossa on tavallinen karvoitus reunoista siistittynä, on järkyttävä ja ruokkoamaton ällöpuska.
Esim. noi 90-luvun mallien kuvia haukuttiin aivan kaameiksi :/
http://www.9sn.net/resim/Samantha-Fox-Nude.jpg
kummankaan raskauden aikana. Enkä kertaakaan ollu neuvolassa ilman housuja.
lapsia 3.