Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt se exä pisti sitten tekstiviestiäkin

Vierailija
03.06.2012 |

Se, joka linkitti minulle sen musiikkivideon. En haluaisi olla töykeä, mutta olin jo päättänyt olla enää pitämättä yhteyttä häneen. Nyt kyseli kuulumisia. Mitä sanoo av-raati, vastaanko vai jätänkö vastaamatta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet uudessa suhteessa tai ex on, niin jätä vastaamatta. Riitoja siitä vain seuraa. Jos taas olet sinkku, niin sama kai vastata.

Vierailija
2/8 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytät keskustelupalstoja samaan tyyliin kuin statuspäivityksiä, ja oletat vielä että kiviäkin kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen uudessa suhteessa, exä ei tietääkseni tai ainakaan ilmeisesti. Voi, kun olisikin. Vastasin hänelle nyt kuitenkin, ihan asiallisesti. Toivotin lopuksi hyvää kesääkin, kenties ymmärsi tuosta, ettei tarvitsisi enää ottaa yheyttä.

Vierailija
4/8 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet uudessa suhteessa tai ex on, niin jätä vastaamatta. Riitoja siitä vain seuraa. Jos taas olet sinkku, niin sama kai vastata.

Minä olen uudessa suhteessa, exä ei tietääkseni tai ainakaan ilmeisesti. Voi, kun olisikin. Vastasin hänelle nyt kuitenkin, ihan asiallisesti. Toivotin lopuksi hyvää kesääkin, kenties ymmärsi tuosta, ettei tarvitsisi enää ottaa yheyttä.

Vierailija
5/8 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sorru muiden vietäväksi.

Vierailija
6/8 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytät keskustelupalstoja samaan tyyliin kuin statuspäivityksiä, ja oletat vielä että kiviäkin kiinnostaa.

sinua ainakin näytti kiinnostavan, kun vaivauduit ketjun avaamisen lisäksi vastaamaankin. Kiitos vain vaivannäöstäsi! "Kiviäkin kiinnostaa" on btw yksi tyhmempiä sanontoja, joita olen kuullut.

Ap

Vierailija
7/8 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ainakin näytti kiinnostavan, kun vaivauduit ketjun avaamisen lisäksi vastaamaankin. Kiitos vain vaivannäöstäsi! "Kiviäkin kiinnostaa" on btw yksi tyhmimpiä sanontoja, joita olen kuullut.

Ap

Vierailija
8/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miten nyt sitten ite aattelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi