Ärsyttää olla "läski"
Olen siis normaalipainoinen, 165cm ja 59kg eli joidenkin mielestä painon mukaan hoikka.. Painoindeksi on 21,7 eli todellakin normaalipainon paremmalla puolella, mutta veikkaisin rasvaprosenttini olevan jotain 30-luokkaa eli löysää löytyy todella paljon.. Vytärönympärykseni on yli 80cm ja lantionympärys hiukan yli 90cm. En siis todellakaan ole sopusuhtaisen näköinen ja kunnolla istuvia (peittäviä, mutta ei liian löysiä) vaatteita on hankala löytää.
Täytyisi oikeasti alkaa liikkumaan ja syömään terveellisemmin (vaikka suht terveellisesti syönkin herkutteluja lukuunottamatta). Tunnen vain itseni jotenkin poikkeavaksi kun olen niin selvästi keskivartalolihava. Silloin kun painoin 50kg (BMI 18,4) niin vasta silloin oli maha suht litteä..
Kommentit (4)
tässä mitään kysymystä.. Kunhan vaan totesin että ärsyttää olla läski vaikka BMI:n mukaan sitä en todellakaan ole.. No jos kysymystä kaivataan niin onko muilla samaa? Keskivartalolihavuuttahan ei yleensä pidetä kovin kauniina? Muista paikoista olen suht kivannäköinen (perse, kädet jne), mutta tuo maha tuo lähinnä mieleen hyvin herkutelleen tai ehkä raskaana olevan naisen (siis sellaisen josta ei tiedä onko vai eikö raskaana)..
Itse olen 166cm ja 55kg. Hoikka siis olen, mutta kutes sinullakin, rasvaprosentti varmaan korkea vaikka urheilenkin paljon. Vatsa on litteä, mutta jalat hyllyvät selluliittiä!
Ei siinä mukinat auta, kilon olen karistanut, vielä 2kg haluan pois.
jos voit noin kevyenä olla noin isoissa mitoissa. Treenaamaan salille isoilla painoilla ja kunto-ohjelma sitä varten. Ei tuosta suosta ilman kunnonkohotusta nousta. Kuulostaa suorastaan uskomattomalta.