Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FACEBOOKISTA!

Vierailija
03.06.2012 |

Miksi ne ihmiset kuvittelevat olevansa parempia, jotka ovat Facebookissa, mutta eivät koskaan tai juuri koskaan päivitä tilaansa?

Ollaanko siellä Facebookissa vaan sen takia, että voidaan tirkistellä kavereiden elämää ja naureskella heidän "typerille" päivityksilleen. Vai ovatko nämä ihmiset niin tylsiä tai arkoja, etteivät uskalla kertoa mitään elämästään? Enkä mä nyt tarkoita, että siellä Facessa pitäisi joka päivä päivitella tilaansa, mutta kun mullakin on paljon sellaisia kavereita, jotka eivät koskaan päivitä tilaansa vaikka tiedän heidän säännöllisesti käyvän Facebookissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkia ei nyt vaan kiinnosta julkisesti sielä kirjotella, käyttävät chattia.

Vierailija
2/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näkee täälläkin sitä hohhailua, miten Fb:n porukka on typerää ja itsekeskeistä. Bookittomilla on elämää ja kaikki muutenkin paremmin, halveksivat samalla tavalla vaan kun esim. naturellit tatuoituja...

Milloinhan jaksettaisiin ymmärtää se, että meitä on joka lähtöön ja onneksi erilaisuutta löytyy maailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ihmiset kuvittelevat olevansa parempia, jotka ovat Facebookissa, mutta eivät koskaan tai juuri koskaan päivitä tilaansa?

Ollaanko siellä Facebookissa vaan sen takia, että voidaan tirkistellä kavereiden elämää ja naureskella heidän "typerille" päivityksilleen. Vai ovatko nämä ihmiset niin tylsiä tai arkoja, etteivät uskalla kertoa mitään elämästään? Enkä mä nyt tarkoita, että siellä Facessa pitäisi joka päivä päivitella tilaansa, mutta kun mullakin on paljon sellaisia kavereita, jotka eivät koskaan päivitä tilaansa vaikka tiedän heidän säännöllisesti käyvän Facebookissa.

Me tavataan naamakkain ja soitellaan.

Vierailija
4/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niin päin etten koe että mun elämässä tapahtuisi mitään niin ihmeellistä joka pitäisi jakaa kaikille siskonkumminkaimoille.

En ole jaksanut perehtyä FB:hen niin että loisin jotain ryhmiä vai mitä ne nyt onkaan - siis päivitykset menisivät kaikille kavereille joissa on sukulaisia, ystäviä, tuttavia, vanhoja koulukavereita ja työkavereita.

Ne joille ajattelen asioideni kuuluvan, tietävätkin niistä jo muuta kautta, ts. soittelemme ja tapaamme usein. Muille ei sitten niin kuulukaan esim. minkälaisen todistuksen lapseni sai koulusta (tällaisia päivityksiä itse olen lukenut nyt viikonloppuna tuttavien päivityksistä vaikken tunne heidän lapsiaan) kun eipä heille kuulu lapseni ollenkaan!

Mutta siis, mun elämässä tapahtuu hyvin vähän ja silloin kun tapahtuu, siitä tietävät ne läheiset joiden kuuluukin tietää.

En ole päivittänyt FB:hen yhtään mitään yli vuoteen, käyn kuitenkin viikottain kuulumissani ryhmissä joten väkisinkin tulee nähtyä vilaus syötteestä kirjautuessani.

Vierailija
5/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän kanssaan. Fb on kätevä keino pitää yhteyttä MYÖS vaikka toisessa maassa asuvaan, ja MYÖS hyviin kavereihin sekä sukulaisiin :)

Vierailija
6/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän kanssaan. Fb on kätevä keino pitää yhteyttä MYÖS vaikka toisessa maassa asuvaan, ja MYÖS hyviin kavereihin sekä sukulaisiin :)

Vierailija
7/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Sinä kerroit, minä kerroin. Älä liity Fb:iin kun sinua ei kiinnosta, minä olen siellä kun minua kiinnostaa. Sinulla on omat tapasi ylläpitää sosiaalista elämääsi, niin on minullakin.

Vierailija
8/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Sinä kerroit, minä kerroin. Älä liity Fb:iin kun sinua ei kiinnosta, minä olen siellä kun minua kiinnostaa. Sinulla on omat tapasi ylläpitää sosiaalista elämääsi, niin on minullakin.

Mistä keksit että mua ei kiinnosta? sä varmaan kohta tiedät senkin mikä mua sitten kiinnostaa ja mikä ei?

Mulla on siellä omat kuviot ja se on voivoi jos jotain ärsyttää se että en seinälleni pahemmin kirjoita mitään.

Ootko sä tajunnut että moni yritys on siellä, nuija!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi