Jos olisin saanut esikoiseni saman ikäisenä kuin äitini sai minun, niin...
..lapseni olisi nyt 19v.
Sen sijaan lapseni ovat 9½v ja syksyllä 11v.
Olen 36v.
Kommentit (37)
esikoiseni olisi nyt 4v ja kuopukseni 2v.
Sen sijaan lapseni ovat 6v ja 4v.
Ja muut olisivat 14 ja viimeinen syntyisi tulevassa tammikuussa.
Omat lapseni ovat 4 ja 2.
Saisin odottaa äidiksi tuloa vielä 10 vuotta jos saisin esikoisen saman ikäisenä kuin äitini sai minut.
Olen nyt 25 ja odotan kuopusta ja olen äärimäisen tyytyväinen siihen että sain esikoisen kolme vuotta sitten. Inhosin lapsena sitä että vanhempani olivat miltei mummoikäisiä kun muiden vanhemmat saivat vielä lisää lapsia..
Minun vanhempani olivat parikymppisiä minut saadessaan, ja olen siksi ikäni tiennyt, etten halua lapsia yhtä nuorena. :) Ja minä nolostelin nuoria, opiskelevia vanhempiani. :D Eli kyllä sitä nolosteltavaa vanhemmista aina löytyy, iästä viis.
Jos olisin lapsen saanut äitini ikäisenä, lapsi olisi nyt 12 v. Minulla ei ole vielä lapsia.
lapseni samanikäisenä kuin äitini, minulla olisi 4-vuotias lapsi ja 4 kk ikäinen vauva.
Sen sijaan minulla on 3-vuotias lapsi.
lapseni saman ikäisenäkuin äitini minut, hän ayntyisi vasta 3 vuoden päästä. Todellisuudessa poika on pian 2v.
Jos olisin saanut lapsen saman ikäisenä kuin äitini sai ensimmäisen lapsen , poika olisi pian 7v.
(ja nyt pilkun nussintaa, lasken ihan kuukauden tarkkuudella), olisi esikoiseni 8v 8kk vanha. Todellisuudessa on 6v 11kk vanha. (olin äidin toinen lapsi...)
Saisin esikoiseni vasta 9 vuoden päästä.
Lapseni olisi nyt 11v, jos olisin saanut hänet 20-vuotiaana kuten äitini sai minut. Mutta lapseni onkin vasta 1,5-vuotias ja hyvä näin, koska olen ehtinyt koulut käymään ja työelämässäkin olemaan hyvän tovin :)
olisin saanut esikoiseni samaan aikaan,kun äitini minut, saisin hänet vasta 14vuoden kuluttua.
niin saisin hänet vasta yhdeksän vuoden päästä. Tyttöni on nyt 7,5kk vanha. Minulla ikää 23 vuotta. Ja hyvä näin =)
saman ikäisenä kuin äitini, niin hän syntyisi vasta 10 vuoden päästä. Sen sijaan esikoiseni täytti viime viikolla 11v ja itse olen siis 31v.
Ja ei mitenkään tarkoituksellisesti:)
Olimme molemmat 33-vuotiaita. Nyt esikoisemme on 12v.ja kuopus 10v.
Ja "vanha" äitini viillettää parhaillaan patikoimassa Etelä-Amerikassa, mokomakin Duracell-pupu.
Ja ei mitenkään tarkoituksellisesti:)
Olimme molemmat 33-vuotiaita. Nyt esikoisemme on 12v.ja kuopus 10v.
Ja "vanha" äitini viillettää parhaillaan patikoimassa Etelä-Amerikassa, mokomakin Duracell-pupu.
Saisin odottaa äidiksi tuloa vielä 10 vuotta jos saisin esikoisen saman ikäisenä kuin äitini sai minut.
Olen nyt 25 ja odotan kuopusta ja olen äärimäisen tyytyväinen siihen että sain esikoisen kolme vuotta sitten. Inhosin lapsena sitä että vanhempani olivat miltei mummoikäisiä kun muiden vanhemmat saivat vielä lisää lapsia..Minun vanhempani olivat parikymppisiä minut saadessaan, ja olen siksi ikäni tiennyt, etten halua lapsia yhtä nuorena. :) Ja minä nolostelin nuoria, opiskelevia vanhempiani. :D Eli kyllä sitä nolosteltavaa vanhemmista aina löytyy, iästä viis.
Jos olisin lapsen saanut äitini ikäisenä, lapsi olisi nyt 12 v. Minulla ei ole vielä lapsia.
_Inhosin_ sitä että vanhempani olivat keski-ikäisiä, en nolostellut. Olen nuorin lapsista ja sain joka hemmetin paikassa kuulla miten olin "iltatähti", vaikka sitä en ollut.
Taisinpa joskus äidilleni sanoa että eivät olisi saaneet tehdä minua koska he eivät jaksaneet sitten niitä asioita joista innostuin, he eivät luistelleet kanssani, kuten kavereiden vanhemmat tekivät, he eivät hassutelleet ikinä jne. Minun olisi pitänut olla hiljaa nurkassa että he olisivat "jaksaneet" minua. Niinpä sitten riehuin poikien kanssa metsissä, koska vanhempani eivät jaksaneet minua.
Eli ei, en nolostellut vaan inhosin. Kaksi eri asiaa.
oikeasti minulla on 19v , 16v ja 11v lapset .
Olen itse 45v.
Äiti sai esikoisensa 18 vuotiaana , minä 26 vuotiaana.
olisi 20- ja 17-vuoiaat. Nyt on 10v ja 7v.