Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löin naapurin koiraa jakoavaimella...

Vierailija
22.11.2005 |

olin siis omalla pihallani laittamassa fillarin pyörää paikoilleen, tyttäreni talutteli kissaa valjaissa kun naapurin koira syöksyi pihalle, tyttäreni nosti kissan syliinsä ja koira jyräsi hänet ja yritti kai purra kissaa, tyttäreni sai muutamia ruhjeita mutta ei onneksi pahoja. näytti kyllä tosi pahalta! menin väliin ja tempaisin koiraa ainoalla käsissäni olleella aseella:jakoavaimella. koira ulahti ja juoksi takaisin naapuriin. naapuri näki mitä tapahtui omalta pihaltaan ja uhkaa haastaa minut oikeuteen eläinrääkkäyksestä.. voiko hän tehdä niin? tiedän etten olisi saanut lyödä mutta eipä siinä paljon ajattele kun oman lapsen kimppuun käydään. ja kissakin karkasi, toivottavasti on raukka kunnossa:(

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillekin on koira tullut liian tärkeäksi.

Vierailija
42/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(34/69)

Päästäppä rakkis irti mun pihalle ja lapseni päälle, niin lupaan ja vannon että rakkisi ei hengissä siitä selviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri tosiaan ilmoittaa poliisille, eipähän ole enää teille haittaa siitä koirasta toista kertaa! Eikä sinun edes tarvitse tehdä mitään ja pääset eroon väkivaltaisesta koirasta. Harmi tietysti koiran kannalta, että omistaja on ollut kasvatuksessa noin leväperäinen, mutta näissä tapauksissa ei ole paljon vaihtoehtoja.

Vierailija
44/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin koiran omistajankin olevan tyytyväinen, että tuskin hänen koiransa enää toiste lähtee jahtaamaan kissoja. Ei ainakaan teidän pihalle.

Toisaalta joillekin koirat on lasten korvikkeita ja ehkä kuka tahansa isä olisi myös alkanut huutaa, jos hänen lastaan olisi jonkun lapsen äiti lyönyt jakoavaimella, kun tämä käy hänen lapsen kimppuun.

Tuskin haastaa mihinkään oikeuteen. Koira saatettaisi tuomita lopetettavaksi, koska tavallaan kävi tyttösi kimppuun teidän omalla pihalla.

Vierailija
45/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hoitoon.

Vierailija
46/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaatte katsoa päiväystä.

Vierailija
47/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka se naapuri haastais sut oikeuteen, johan järki sanoo että tulee häviämään oikeudessa.

Ja vaikka ei häviäiskään, niin tuskin sä vankilaan joudut?

Mä vähän epäilen että edes syyttäjä ei nostais tosta juttua.

Vierailija
48/51 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin harmi miten nämä kääntyy aina "mä tapan tollaset eläinten pahoinpitelijät" ja "mä tapan sun koiran jos se vilkaseekaan mun lapseen" -linjalle.

Minä käsitin, että ap kalautti koiraa jakoavaimella saadakseen sen pois lapsensa päältä ja kissansa kimpusta. Kyse ei ollut mistään yli-innokkaasti tervehtivästä väärinymmärretystä koirasta, vaan vaarallisesta tilanteesta jossa lapsi sai ruhjeita. Kissalle olisi voinut käydä vielä huonommin, vaikka ei ole mukava vaihtoehto sekään että sisäkissan päälle käy koira ja kissa pääsee karkuun. ääEi tässä ollut kyse mistään koiran raivokkaasta hakkaamisesta rangaistustarkoituksessa. Ymmärrän täysin että ap toimi kuten toimi ja mielestäni toimi oikein, ehkä jakoavaimen sijaan olisi voinut vaikka potkaista koiraa, mutta se on kuitenkin aika sivuseikka ja hädässähän sitä ei ehdi niin miettiä mikä olisi sopivin työkalu... Ymmärrän tavallaan myös naapurin pelästymisen, jos oli vaikka tottunut siihen että saa koiransa laskea entisiä naapureita moikkaamaan eikä nähnyt nyt mitä tapahtui. Silti naapuri oli ehdottomasti väärässä syyttäessään ap:ta tuossa tilanteessa. Toivottavasti kissa löytyy hyvässä kunnossa, tyttö ei saa kammoa koiria kohtaan ja asia selviää naapurin kanssa.

T: äiti, kahden koiran omistaja ja myös entinen kissanomistaja

Vierailija
49/51 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyökkää lapseni kimppuun ja raapii, otan jakoavaimen mukaan ja annan opetuksen. Eiköhän tokene.

Vierailija
50/51 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustaessaan OMAA LASTAAN.

Ja itsellä koira, mutta lapseni menee AINA koiran edelle.

Vierailija
51/51 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset