Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pientä avautumista

Vierailija
03.06.2012 |

Nyt on sellainen fiilis, että pakko purkautua edes tänne! Argh.

Ollaan seurusteltu joku vajaat neljä vuotta miehen kanssa ja nyt on alkanut mennä homma pahasti alamäkeen. Nähdään nykyään enää satunnaisesti ja silloinkin ihan nopsaan kun miehellä on taas kiire lähteä. Ei meillä suhteen alussakaan mitään turhan tiivistä yhteydenpito ja näkeminen ole ollut, olosuhteiden takia on mennyt joskus 6-7 viikkoa ilman näkemistä.

Eniten tässä häiritsee se, ettei miehen kanssa voi sopia mitään etukäteen! Jos soittelen aamulla, lähtiskö hän illalla syömään kanssani, ei herra voi vastata kun ei tiedä vielä mitä tekee. Toisin sanoen, se näkee mua vissiin vain silloin kun ei ole muuta seuraa ja tekemistä tarjolla. Koitin tästä puhua, mutta asia ei kuulemma ole näin. Hänen mielestään tämä on ihan normaalia parisuhteessa..

Olen koittanut selittää, että kaipaan ihmistä, jolta saan läheisyyttä ja jonka kanssa jaan arjen. Miehen vastaus on tähän, että ehtii sitä sitten myöhemminkin. Nyt mä surkuttelen yksinäisyydessä kotona ja odotan aina milloin miehelle sopis nähdä. Toki minulla ystäviä on, mutta ei se korvaa sitä miehen puuttumista arjesta.. Mulle riittäis tällä hetkellä sekin, että sais sovittua edes 1-2 päivää kuukaudessa yhteiseen ajanviettoon. Ei voida sopia, kun ei mies voi tietää mitä tekee, missä ja kenen kanssa plaplaplaa..

Haluaisinkin kysyä, onko muilla tullut tällaista tilannetta suhteessa vastaan? Mun mielestä tää on hemmetin kaukana normaalista, toisin kuin mies väittää. Mä en enää tiedä kannattaako mun odottaa tän tilanteen menevän ohi ja suhteen palautuvan lähemmäs aikaisempaa.. On vaan ihan helvetin paska olo, jotenkin tosi hyväkskäytetty olo jne. Tahtoisin takaisin sen miehen ja arjen, jota meillä oli ;S

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde ei menossa eteenpain. Eiko olisi parempi alkaa katsella hieman ymparilleen josko loytyisi parempaa seuraa. Saattaahan olla etta mieskin sitten havahtuisi huomaamaan mita on menettamassa. Nykyisellaan nayttaa pitavan sua itsestaan selvana.

Vierailija
2/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheen hyvältä kuulosta, Aikuiset ihmiset ja seurustelleet 4 vuotta. Yleensä tossa vaiheessa nyt ainakin asutaan kimpassa ja rakennetaan tulevaisuutta yhdessä, teillä ei ole mitään sellaista, Ihan selvästi hän on ottanut asenteen että pidetään muija talutushinassa ja käytettävissa mutta itse menee minkä kerkeää, jos oikeasti rakastaa, haluaa viettää aikaansa sen rakastamansa ihmisen kanssa enenmmän kun pari kertaa kuukaudessa.. Suosittelen eroa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pienesti" avautunut tästä samasta...?

Vierailija
4/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin tuollaisen suhteen 4 vuoden jälkeen. Ei mennyt eteenpäin ja minä taas vanhenin koko ajan. Katsoin että elämä on liian lyhyt ikuisen poikamiehen panopuuna vietettäväksi, kun itse haluaisi perinteisen ydinperheen. ONNEKSI tein päätökseni, tämä mies on nyt 15 vuotta myöhemmin, nelikymppisenä, edelleen bilettävä poikamies. Ei siitä olisi aviomiestä ja isää tullut.

Vierailija
5/5 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä halua jakaa arkea kanssasi saatikka perustaa perhettä.

Kyllä kannattaisi vähintäänkin vaatia rehellisyyttä mieheltä: mitä hän OIKEASTI sinulta haluaa. Ja sinä voit edelleen sanoa hänelle rehellisesti, että ollako vai eikö olla -tilanne on rassaava etkä halua jatkaa sellaista enää.

Itse olen ollut parisuhteissani aina nopeasti etenevä. Ollako vai eikö olla -tilanne on selvinnyt jo viikossa, kahdessa... Siksi on aika vaikea ymmärtää tuollaista suhdetta. Se on enemmänkin tapailua kuin seurustelua.