Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

outo ongelma,tiedän.. kellään muilla samanlaisia sukulaisia??

Vierailija
02.06.2012 |

eli, ketutuksen aihe seuraava: minua on kauheasti ruvennut hävettämään oma perheeni juhlissa. mieheni kanssa ollaan asuttu yhdessä vasta vuosi, ja onhan tässä jo juhlistettu tupareita ja kihlajaisia sekä synttäreitä.. ongelma vaan on että vanhempani tulevat AINA juhliini ihan arkisissa, joskus likaisssa vaatteissa! ja harmittaa ihan vietävästi,ikinä eivät tuo lahjaa koska "tuli vähä kiire tuossa ei keritty ostaa mitää/ei oo rahaa just nyt, sitte ensviikolla..." ja tämä siksi koska minä aina panostan perheenjäsenteni lahjoihin :( usein myös jos laitan kutsut, eivät muista niitä (unohtavat aina kummasti) ja sitten tulevat muita myöhemmin. sitten kun tulevat on sellaisia, etteivät hienosti käy pöytään vaan käyvät vaan ottamassa kaapista omat lautaset/kupit (vaikka hienosti olen laittanut astiaston tarjolle) ja saattavat mennä olkkariin ja huutaa: tuo maitoa vähä tänne! ja hävettää lisäksi kun miehen vanhemmat on aina kivasti pukeutuneet ja katsovat kummeksuen omia vanhempiani. en oikeasti halua enää pitää mitään kun usein on vaivautunut tunnelma, vanhempani eivät osaa jutella mitään appivanhempieni kanssa ( eivät tajua politiikasta mitään,eikä paljon muistakaan tavallisista asioista.) huomautan etteivät he aina ole olleet tälläisiä, ennen meidät lapsetkin puetttiin niin näteiksi juhliin ja oltiin oikein kiiltokuvaperhe, nyt he eivät piittaa juhlallisuuksista pätkääkään vaikka toivoisin.. huoh kiitos jos jaksoit lukea,onko kellään muulla oikeesti tällästä perhettä??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehdotan, että kutsut eri aikaan kuin muut. Sanot vaikka, että kun tulee muuten tupa niin täyteen. Tai että et muuten ehdi mielestäsi tarpeeksi seurustella kaikkien vieraitten kanssa jos kaikki ovat samaan aikaan kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi