Onko kenelläkään muulla koululaisen äidillä TYHJÄ olo näin viimeisen koulupäivän jälkeen?
Minua ihmetyttää, kun kaikki muut höösäävät numeroista ja stipendeistä. Minä en jaksa yhtään. On vain sellainen tyhjä ja haikea olo.
Toinen lapsistamme pärjää koulussa hyvin ja sai jälleen hyvän tokarin. Toisella on paljonkin haasteita. Hänenkin tokarinsa on ok, mutta nyt äitinä tuntuu että kaatuu kerralla päälle koko kouluvuoden paineet ja itkut. Niin paljon on nähty vaivaa ja yhdessä taisteltu vaikeuksia vastaan.
Ehkä tästä noustaan kunhan loma pyörähtää kunnolla käyntiin?
Kommentit (8)
aikaisia herätyksiä, kouluun ja läksyjentekoon patistamista...
huolehtia kouluasioista!
... ja itsekin olen ope joten ehkä kaksinverroin. Paljon suurempi työ omieni kouluasioissa kuin työssäni (tai suurempi huoli siis). Olen ihan itkeskelevä mutta kyllä se tästä menee ohi
Todistukset oli minusta oikein hyvät kaikilla lapsilla. Ei pelkkiä ysejä ja kymppejä, mutta kaikki lapset paransivat syksystä koulutyötään mistä olen iloinen.
Mua ahdistaa suht vilkkaiden lasten loman alku kun on näin kolea sää, mies lähtee työmatkalle ja itse lopetin just työt. Miten saadaan aika kulumaan nyt kun koulua ei ole.
aikaisia herätyksiä, kouluun ja läksyjentekoon patistamista...
huolehtia kouluasioista!
näin tunnen minäkin. Loma ?
niin tosiaan tulee tyhjä ja haikea olo. Aina on yksi luku elämässä loppussa ja toinen alussa. =)
Mulla on surkea olo. Sitä jää tyhjän päälle kun
koulut loppuivar.
mistään. Itse lomailen vasta syksyllä, mutta ei sekään haittaa.
huolehtia kouluasioista!