Anteeksi, että tunnustan ja herätän vihanne.. Mutta mun tekisi mieli vähän pedofiilistellä!
Olen lapsuuskodissani jäänyt perheonnea vaille, samoin kuin myöhemminkin elämässä ; (
Haluaisin kovasti kosketella jotain pikkutyttöä, ehkä sinun? Silittää valkoista pellavapäätä ja tuntea se lapsen puhdas tuoksu..
Yhdyntään asti ei tietenkään mentäisi, koska en halua satuttaa.
Maksan, mitä vain haluat?
- Suukkoja sinulle ja pienille persikkaposkille!
-SugarDaddy-
Kommentit (44)
monta kertaa sinulle täytyy sanoa että en ole ap?Mielenkiintoista.
Ellet olisi pedofiili.sympatiseeraamaan ap:ta!
Toivottavasti hän tekee vielä monta vastaavaa aloitusta ja saa sinut yhtä sekaisin joka kerta.
Vai oletko tolkuttomassa humalassa?
olet ihanan helppo provottava.
Anteeksi, yksinkertaisia ei saisi kiusata. Mutta ei kai se toisaalta haittaa, jos ne eivät sitä itse ymmärrä?
Jos siis jäät kiinni, olet pelkkä provo.
tai yksinkertainen pedo. Tuskin nekään kaikki mitään järjen jättiläisiä ja Lisbeth Salandereita on. Ja vaikka poliisi ei lopulta saisikaan nalkkiin, koska aina voi sanoa että vitsivitsi haittaaksse, niin silti kaveri olisi sen jälkeen poliisin rekistereissä. Seuraavalla kerralla on hieman vaikeampi sanoa että vitsivitsi.
Et varmaan ole ap niin
kuinka ärsyttävän rasittava vänkääjä olet!
-ei ap eikä se ketä nyt kiusaat
Pedofiilit tietävät erään asian. Proxyn.
Provoilijat ovat niin vajaita etteivät osaa käyttää sitä.
Jos siis jäät kiinni, olet pelkkä provo. Jos poliisit jäljittävät sinut Alabamasaarille Trinidad & Luxemburgiin, vaikka kykitkin yksiössäsi Turussa, kannattaisi hakeutua hoitoon ennen kuin oikeasti tuhoat jonkun lapsen elämän.