Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffailu on raaka maailma, ei sovi mulle!

Vierailija
01.06.2012 |

Jotenkin todella paljon aikaa saa käyttää ja tavata onia ihmisiä, ja ikävää sanoa ihan mukaville ihmisille, ettei kannata enää nähdä.. Kun en kuitenkaan uusia ystäviä hae. Tulee jotenkin aina huono omatunto, vaikka parempihan se on heti sanoa.

Toisaalta aina mietin, pitäisikö antaa uusi mahdollisuus, mutta usein tuntuu siltä, että ei kai se siitä enää paranisi.. Taidan poistaa profiilini!

Mielestäni kuitenkin deittailun pitäisi olla kivaa, eikä sellaista, että se arkistuu ja tulee sarjameiningiksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän oli kaikkea, mitä olin ikinä toivonut. Sulla on ap ollut huonoa tuuria.

Vierailija
2/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulle tunnu kukaan kelpaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan hiljattain vain muutaman päivän profiili, ja bongasin kaiken silsan keskeltä sellaisen helmen että oksat pois.

Tsemppiä!

Vierailija
4/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla. Olen tavannut tosi kivoja ihmisiä, mutta kemiaa ei vaan ole. Miehet tuntuvat innostuvan kovastikin. Luulen, että siihen on syynä se, etten itse ole mitenkään epätoivon vimmalla liikkeellä ja minusta vaistoaa sellaisen harmonian, että kaikki on hyvin vaikkei sitä oikeaa just nyt olekaan elämässä. Se tuntuu olevan vastustamatonta miesten mielestä. Olen siis jo reilusti päälle 40...Jotenkin olen ajatellut, että pitäisikö vaan pysytellä kotona ja lukea vaikka hyviä kirjoja, aika menee hukkaan kun treffailee itselle sopimattomia miehiä...ja tuntuu pahalta, kun ne haluaa enemmän kuin itse on valmis antamaan.

Vierailija
5/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olinkin tositarkoituksella liikkeellä.

Alunperinkin odotin että suurin osa tulisi olemaan jotain ihan muuta kuin unelmieni miehiä, joten en pettynyt koskaan pahoin. Treffien lopuksi sanoin esim. että "kiitos seurasta, tsemppiä jatkoon" tai "kaikkea hyvää, moi moi".

Vierailija
6/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan ole siitä miehestäkään kivaa jos minä aloitan suhteen vain siksi, että joku just ja just kelpaa.. Haluan todella, että se mies on sellainen, jonka kanssa synkkaa niin hyvin etten ala heti haikailla paremman perään.

Tosissaan olen mukavia ihmisiä tavannut, mutta koska miehet eivät ole elämäni tarkoitus, olen antanut heidän jatkaa etsintää. Tuntunut todella ikävältä sanoa, että ei kiitos, kun kuitenkaan kukaan ei sitä varmaan haluaisi kuulla. Lisäksi luulen, että miehillä ei ole niin tärkeää, että natsaa todella hyvin, heille riittäisi sellainen ihan mukava nainen. Itse kuitenkin tiedän, että satutan vain toista, jos en ole täysillä innostunut hänestä.

Ehkä olen nirso, mutta mitä mitä muuta voisin olla?

Nykyään tunnen jo huonoa omatuntoa siitä jos mies tarjoaa kahvikupin, kun en haluaisi hänen joutuvan tappiolle treffeistä, joista ei kuitenkaan mitään seuraa. Tätä en voi kuitenkaan heti alkuun sanoa ääneen, ja miehet usein vaativat tarjota.

Vierailija
7/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapaat nettitreffeillä aina yhden ihmisen kohdalla kaksi ihmistä. Sen, kenen kanssa kirjoittelet ja sen, kenet tapaat kasvotusten."

Vierailija
8/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olin bongannut netissä. Eka oli kiinnostunut, siitä että siitä ollaan kiinostuneita ja tekstareista. Toinen oli ihan hullu narsisti ja intohimoinen ja hullu vuoristoratasuhde oli ohi kuudessa viikossa.

Löysin mieheni baaritiskiltä. Takana vuosi.

Vierailija
9/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oikan, jonka kanssa perustin perheen. Silti poikkeus vahvistaa säännön, kaikki muut olivat enemmän tai vähemmän epäsopivia, toiset jopa ihan karmeita.

Vierailija
10/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku kuitenkin on löytänyt jotain sieltä :) Koska tottahan se on että paljon kontakteja sieltä saa sellaisiin ihmisiin, joita muuten ei tapaisi.. Jotenkin vain tuntuu, että ehkä sekin että koko ajan näkee uusia miehiä, vaikuttaa siihen, ettei jaksa kehenkään oikein keskittyä. Että on tässä hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
11/12 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta "seikkailua", kunnes minut löysi nainen, johon rakastuin heti ensi silmäyksellä. Nyt olemme seurustelleet jo kolmisen vuottaja aion tänä kesänä kosia rakastani :-)

Sitä ennen tapasin muutamia naisia, jotka esim. kertoivat olevansa "normaalivartaloisia" (150 cm/80 kg), sosiaalisia ("lainaatko mulle 100 e kun olen vähän pulassa) ja niin edelleen.

Olin jo heittämässä pyyhkeen kehään, kun hän astui kuvioihin.

Myös kumppanini oli etsinyt pitkään ja tavannut monia. Hänkin oli juuri luovuttamassa samankaltaisista syistä. Ihmiset esittivät jotain ihan muuta kuin olivat.

Olkaa siis netissäkin oikeasti rehellisiä! Kuvallinen (kuva mieluummin tältä vuosituhannelta) ilmoitus saattaa olla Se Juttu?

Tsemppiä kaikille, jotka yhä etsivät. Me löysimme toisemme ja olemme onnellisia.

Vierailija
12/12 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin vanhanaikaisesti baaritiskiltä miehen ja tyytyväinen olen ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän