Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, istutko naisen edessä jalat harallaan?

Vierailija
16.07.2014 |

Voicen artikkeli ihastuneen miehen kehonkielestä: http://www.voice.fi/suhteet/kehonkieli-sen-paljastaa-7-merkkia-joista-tiedat-miehen-olevan-kiinnostunut/4/53202

2. Hän istuu jalat levällään

Jos mies istuu naisen edessä jalat harallaan, on hän melko varmasti kiinnostunut naisesta. On epäselvää miksi mies istuu näin, mutta se tiedetään että myös simpanssit ja apinat toimivat näin.

Olen mies ja olen huomannut, että käyttäydyn tosiaan noin sellaisen naisen läheisyydessä, johon olen ihastunut. Tulee vain sellainen vastustamaton tarve istua leveästi, ikään kuin valmistautua naisen panemiseen. ;) Samalla tuntee olonsa jotenkin korostuneen miehiseksi. Käyttäydyttekö te muut miehet samoin? :)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]

Eikö miehet normaalistiki istu haarat levällään?

no niin tekee, sama kuka siinä edessä istuu, ja jalat niin leveällä kuin vaan antaa periksi
Miehille se sallitaan.

Eikä sallita. Haluaisin sen lailla kieltää. Ei mikään tympäise minua enemmän kuin jalat ammollaan istuva mies. Tekisi mies tiuskaista että polvet yhteen siinä! Tai edes jollain lailla reidet suoriksi eteenpäin. Hyi helkutti miten kamalaa on sellainen jalat levällään reuhottaminen! Tämähän on ihan sama asia jos vaikka samassa tilassa istuu lihava nainen. Tekisi mieli ojentaa ja sanoa että laihduttaa! Mikä siinä on että ollaan kaksinaismoralismille niin sokeita?

Vierailija
42/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin ennen, mutta käytyäni kaverinaisen painostuksesta eräällä sukupuolisensitiivisellä retriitillä ymmärsin, että kyseessä on toiminta, jolle on annettu nimikin: manspreading. Sen jälkeen olen pyrkinyt istumaan muita kunnioittavasti ja samalla olen ikään kuin vahingossa omaksunut ymmärtävämmän keskusteluasenteen.

Tämän myötä olen saanut paljon lisää kaverinaisia, mutta kukaan ei ole vielä osoittanut seksuaalista kiinnostusta minua kohtaan, vaikka olen sitä jokaisen kohdalla odottanut ja toivonut, että edes joku osaisi lukea minua oikein ja tehdä aloitteen.

M41

Sinut on henkisesti kuohittu naisten toimesta ja sen seurauksena seksuaalinen kiinnostavuutesi naisten silmissä on vedetty vessanpöntöstä alas. Sitä ei ole, olet vain kiva kaveri.

Et ole enää heidän silmissään oikea mies vaan eunukiksi kuohittu turhake.

Ota miehuutesi takaisin ja totea naisten käytöksessä täydellinen muutos heidän tunnistaessaan miehen eikä surkeaa miehimystä.

Tulet hukkumaan naisiin heidän tunnistaessaan todellisen alfamiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukat istuu jalat levällään. Kyllä ne voi pitää vierekkäin.

Niin voi, esim. naiset ja eunukit voi pitää niitä vierekkäin.

Vierailija
44/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin ennen, mutta käytyäni kaverinaisen painostuksesta eräällä sukupuolisensitiivisellä retriitillä ymmärsin, että kyseessä on toiminta, jolle on annettu nimikin: manspreading. Sen jälkeen olen pyrkinyt istumaan muita kunnioittavasti ja samalla olen ikään kuin vahingossa omaksunut ymmärtävämmän keskusteluasenteen.

Tämän myötä olen saanut paljon lisää kaverinaisia, mutta kukaan ei ole vielä osoittanut seksuaalista kiinnostusta minua kohtaan, vaikka olen sitä jokaisen kohdalla odottanut ja toivonut, että edes joku osaisi lukea minua oikein ja tehdä aloitteen.

M41

Ihana mies! Tuollaisen ystävän minäkin voisin ottaa!!

Vierailija
45/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin nojautuminen on vaikeaa jos polvet ovat tiukasti yhdessä.

Vierailija
46/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on viehättävä nainen niin istun.

Ja ajattelen miltä sen naisen peppureikä näyttää kun terskani sujahtaa sisään.

Vierailija
47/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Ihana mies! Tuollaisen ystävän minäkin voisin ottaa!!

Friend-zonelle.

Vierailija
48/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että ketju on vuodelta 2014. Olisin halunnut kysyä, että mitä aloittaja tekisi, jos jalat haarallaan iatuminen tuottaisi tulosta, ja nainen asettuisi polvilleen eteesi ja alkaisi avata housujasi. Siis oli tilanne tai paikka mikä tahansa.

Vierailija
49/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako naiset sekoileen kaikissa sukupuoliasioissa ym silloin, kun venäjä hyökkää naapurimaahan?

Vierailija
50/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrä palleissa niin on pakko olla jalat levällään.

Etenkin täpötäysissä busseissa!

Hautuneet munat!

Vierailija
51/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee paikallisjunissa. Yleensä ne ovat 25 vuotiaita. Ajattelen tällaisen nähdessäni, että siinäpä vasta notkea poika. Samanlaiseen spagaatiin pystyy vain rouva Pirkko Mannola, ikää jotain 80 korvilla.

Vierailija
52/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun jalat harallasn naisena,mm.autossa.. Miksei mies saa istuu saa ,ihan ok.

Vierailija
53/55 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä tuo tyrkky rivo asento mielummin karkottaa kuin kutsuu kuo. 

Vierailija
54/55 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pakko, ku on niin isot vehkeet....

Vierailija
55/55 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kuuma mies tuli mökillä saunasta ja istui eteeni vilvoittelemaan pelkkä pyyhe lanteillaan, jalat harallaan. Kyllä oli vaikea pitää katse silmissä siinä jutellessa. Mutta niin oli kyllä hänelläkin, kun viimeksi istuin hänen edessään minihame päällä ja vahingossa sattui olemaan hyvät näkymät siinä asennossa.