Mies, istutko naisen edessä jalat harallaan?
Voicen artikkeli ihastuneen miehen kehonkielestä: http://www.voice.fi/suhteet/kehonkieli-sen-paljastaa-7-merkkia-joista-tiedat-miehen-olevan-kiinnostunut/4/53202
2. Hän istuu jalat levällään
Jos mies istuu naisen edessä jalat harallaan, on hän melko varmasti kiinnostunut naisesta. On epäselvää miksi mies istuu näin, mutta se tiedetään että myös simpanssit ja apinat toimivat näin.
Olen mies ja olen huomannut, että käyttäydyn tosiaan noin sellaisen naisen läheisyydessä, johon olen ihastunut. Tulee vain sellainen vastustamaton tarve istua leveästi, ikään kuin valmistautua naisen panemiseen. ;) Samalla tuntee olonsa jotenkin korostuneen miehiseksi. Käyttäydyttekö te muut miehet samoin? :)
Kommentit (55)
Levitän kaikille ja esittelen puoleen reiteen ylettyvää suonikasta sykkivää nahkuriani kaikille naisille. Kireät farkkuni paljastavat jättikyrpäni kaikki muodot ja liikauttelen kaluani alapäälihaksillani niin että naisilta vain kuolaa valuu.
Miehet istuu jalat levällään koska heillä on pallit joitten liiskaantuminen jalkojen väliin tuntuu äärimmäisen epämukavalta. Yksi ja ainoa oikea vastaus miesten leveähaaraisuuteen.
Virastoasialla joskus käydessäni, huoneessa edessäni istui nainen niin korkealla tuolilla että kireissä housuissa loistava kamelinvarvas näkyi kutsuvasti pöydän ylitse, naisen jalat olivat levällään ja hän työnsi torttuaan oikein kunnolla eteenpäin ja hymyili.
Katsoin torttua oikein huolella nuolaisten huuliani jonka jälkeen katsoin silmiin ja hymyilin, nainen punastui ja laittoi jalkansa ristiin.
Oli jotenkin taianomainen hetki koska nainen oli mielettömän kaunis ja mieleni teki nussia häntä rajusti heti siinä pöydällä oikein kunnon rytinällä, mutta virastoasioinnin syy oli kuitenkin ihan perseestä eikä pillun kinuminen ollut oikein siinä tilanteessa hyvä idea.
Alfat istuvat näin. Jos olet säälittävä betamies, istut jalka polven päällä.
Yrittävät vain vaikuttaa miehekkäiltä, ei siinä sen kummempaa.
Sama toisin päin.
Yök ällöttävää. Nainen luulee esimerkiksi bussissa että haaroja korostava on joku perverssi.
Tiedän miehen joka istuu jalat leveellään.
Itse istun aina jalat levällään, sillä haluan antaa kauniille naisille silmänruokaa ja ihasteltavaa koko rahan edestä.
Usein naiset vaivihkaa tuijottavat ja nolostuvat kun osoitan hymyllä ja pään nyökkäyksellä havainneeni heidän himokkaan katseensa.
Tästä sitten pikku heitukat punastuvat ja painavat nöyrästi katseensa alas, kuten tietysti soveliasta onkin osoittaa täten kunnioitustaan miehelle.
Keskustelu oli vajaa 10 vuotta sitten näköjään paljon vähemmän riitaisaa kuin nykyään.
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin istua jalat harallaan.
T:mies.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]
Eikö miehet normaalistiki istu haarat levällään?
no niin tekee, sama kuka siinä edessä istuu, ja jalat niin leveällä kuin vaan antaa periksi
Miehille se sallitaan.
Eikä sallita. Haluaisin sen lailla kieltää. Ei mikään tympäise minua enemmän kuin jalat ammollaan istuva mies. Tekisi mies tiuskaista että polvet yhteen siinä! Tai edes jollain lailla reidet suoriksi eteenpäin. Hyi helkutti miten kamalaa on sellainen jalat levällään reuhottaminen!
Feministi pistää suuta soukemmalle ja menee takaisin Onlyfanssiin levittelemään. Miten unohdit ''tasa-arvon'' kannattajana taas miesten oikeudet?
Tietääkö naiset mikä on kives tai pari ja miten mukavaa sitä on rutistaa istumalla jalat kiinni? Saanko minä irwailla halveksuvasti naisten kuukautisista? Nyt ollaan taas syrejinnän ytimessä.
Moukat istuu jalat levällään. Kyllä ne voi pitää vierekkäin.
En tietenkään, vaan polvet yhdessä, jotta nainen joutuu istumaan jalat haarallaan. Silloin on paremmat näkymät, varsinkin, jos naisella on yllään mekko tai hame.
Istuin ennen, mutta käytyäni kaverinaisen painostuksesta eräällä sukupuolisensitiivisellä retriitillä ymmärsin, että kyseessä on toiminta, jolle on annettu nimikin: manspreading. Sen jälkeen olen pyrkinyt istumaan muita kunnioittavasti ja samalla olen ikään kuin vahingossa omaksunut ymmärtävämmän keskusteluasenteen.
Tämän myötä olen saanut paljon lisää kaverinaisia, mutta kukaan ei ole vielä osoittanut seksuaalista kiinnostusta minua kohtaan, vaikka olen sitä jokaisen kohdalla odottanut ja toivonut, että edes joku osaisi lukea minua oikein ja tehdä aloitteen.
M41
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:38"]
Eikö miehet normaalistiki istu haarat levällään?
no niin tekee, sama kuka siinä edessä istuu, ja jalat niin leveällä kuin vaan antaa periksi
Miehille se sallitaan.
Eikä sallita. Haluaisin sen lailla kieltää. Ei mikään tympäise minua enemmän kuin jalat ammollaan istuva mies. Tekisi mies tiuskaista että polvet yhteen siinä! Tai edes jollain lailla reidet suoriksi eteenpäin. Hyi helkutti miten kamalaa on sellainen jalat levällään reuhottaminen!
Vakaviakin mt-ongelmia todettu? Anna ihmisten olla miten ovat, suuria ongelmia mielenhallinnan kanssa jos ihmisten istuma_asento nostaa noin suuria vihantunteita.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut naisesta seksuaalisesti niin hän alkaa nostella naisen seurassa nilkkasukkaansa/sukkiaan jossain vaiheessa ylöspäin, mikäli siis sattuu olemaan sukat jalassa. Tämä on fakta.
Nilkkasukkaansa? Kuulostaa melko homolta. Eivätkö tytöt pukeudu nilkkasukkiin, eivät miehet?
Itsekin istun jalat levällään (en tosin käytä hameita). Mistäs se sitten kertoo? Että valmistaudun pantavaksi, vai?
t. nainen