Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kerro miten haluat sinua nuoltavan?

Vierailija
01.06.2012 |

Pidätkö kun otan kivekset suuhun?

Pidätkö kun nuolen kärkeä?

Pidätkö kun nuolen vartta?

Haulatko minun painavan peräaukon ja kivesten välistä...onko siinä jokin kiihottava kohta?

Otanko syvälle suuhun vai vain kärjen ja pyöritän kieltä?

Entä kun tulet, niin lopetanko heti vai jatkanko vielä vähän aikaa..kuinka kauan..?

Kun olen aikani tehnyt kaikenlaista jonkin aikaa mitä teen jotta tulet, nuolenko päätä vai otan syvään?

Kiitos.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että nuollaan koko vartta ja sitten imetään palleja ja työnnetään kieltä sisään anneliini ja lopuksi kalu syvälle pyllyyni.

T. Timppa

Vierailija
22/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata vain omasta puolestani. Minulle tärkeää suihinotossa on terskan huomiointi, huulilla voi vetää terskan yli, tai sitten välillä ottaa syvemmälle ja pyöritellä kieltä terskalla samalla. 

Kiveksille en kaipaa huomiota, pikemminkin häiritsee jos niitä alkaa liikaa roplaamaan samalla. Muuten sitten kun alkaa orgasmi lähestyä niin sen venyttäminen, tahdin hidastaminen ja kiusoittelu kyllä kelpaa... Sopivasti herkkänä tuntuu todella hyvältä ja sopii kyllä sen pitkittäminen oikein hyvin.

Sitten viimeistely niin että ei jätetä kesken, vaan sitten kun mennään loppuun asti mennään kunnolla ja jatketaan vielä vähän ylikin. Pari kertaa vaimo on jatkanut yli niin että tuntuu jo melkein pahalta hyvällä tavalla, vaikea selittää... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo mainittiin niin semmonen lipsuttelu ei sytytä juurikaan. Itse tykkään toki että kiveksiä nuollaan ja samalla runkataan/runkkaan. Tietty kielellä kannattaa kärkeä vähän herkistellä välillä, mutta syvälle nieluun ottaminen on se mikä tuntuu parhaalta. Kädellä toki kannattaa auttaa ja käsi toimii hyvänä suun jatkeena jos ei syvälle ottaminen onnistu. Kivesten hellä hierominen tai kevyt "vetäminen" tuntuu todella hyvältä samalla kun kullia imee.

Ja imemisellä en tarkoita mitään posket lommolla pirtelön imemistä, mutta pieni imu tuntuu kyllä hyvältä.

Kulli tykkää kun sitä työnnetään, joten välillä on tarve antaa hieman vauhtia omasta takaa. Tämä kannattaa tehdä sovitusti jos oksennusrefleksi on herkässä.

Kun tulen niin on taivaallista kun nainen heti lastin lentämisen jälkeen imee kullin syvälle nieluun. Heti tulemisen jälkeen kalu on todella herkkä joten menoa on kevennettävä reilusti. Rakastan kun nainen jatkaa imemistä orgasmin jälkeen, koska itse esim runkatessa en pysty kauaa jatkamaan kun "sattuu"/tuntuu liian hyvältä. Naisella kun on ohjat niin meinaa taju lähteä kun ei lopetakkaan siihen mihin itse normaalisti lopettaa.

Moni mies kammoksuu peppujuttuja, mutta ne ei tiedä mitä ne menettää. Eturauhasen stimuloiminen on jotain mitä kaikkien tulisi saada kokea.. Varsinkin hyvän suuseksin yhteydessä. Vapautukaa hyvät miehet typeristä kahleistanne jos haluatte oikeasti kokea jotain galaktista.