Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiselle oma ulkonäkö on seksin este?

Vierailija
08.04.2010 |

Miksi naiselta katoo halut jos on nainen pulskassa kunnossa? Tai jenkka kahvat tai tai tai tai...

Jos minä miehenä en häiriinny muutamasta liikakilosta niin miksi ihmeessä nainen siitä häiriintyy?

En usko, että jos minä lihon, että minun halut katoo mihinkään mutta ymmärtäisin kyllä jos vaimo ei haluaisi sohvaperunan kanssa harrastaa seksiä...

Miksi siis nainen haluaa näyttää hyvältä sängyssä ehtona omille haluilleen? Muutama vuosi sitten vaimo oli tiukassa kunnossa ja nai kuin kaniini mutta nyt kun on tullut muutama kilo lisää niin halut on kadonnut totaalisesti... Ei kuulemma ole yhtään seksikäs olo...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tunne omaa oloaan seksikkääksi tai yhtään edes kauniiksi tai edes siedettäväksi, ei vaan kerrassaan tee mieli.

itse olen saanut raskauskiloja vähän liikaakin parin vuoden aikana ja välillä oli hetki että kun tunsi olonsa todella rumaksi, ei tehnyt mieli harrastaa seksiäkään.

mutta tässä vinkki joka meillä auttoi: mies jaksoi pyytämättä kutsua minua kauniiksi ja ihanaksi ihan joka päivä monta kertaa. ei kolme päivää riitä mutta kun sanot töistä tullessasi vaimollesi että oletpa kaunis tai aamulla kun vaimo herää tosi kärttyisenä ja tukka pystyssä. tai kesken tyhmän riidan että oletpa söpö kun suutut niin se tekee ihmeitä!! lopulta siihen alkaa itsekin jo uskoa.

pää-asia että teet sen pyytämättä eikä vain silloin kun nainen on viimeisen päälle pyntätty!!:):)

ja voit myös kokeilla syttyykö vaimo pimeässä, siellä et näe häntä niin sekin tuntuu paremmalta. ainakin minusta tuntui..:)

kyllä se siitä, se on väliaikaista!

Vierailija
2/13 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee vielä niin että se on miehen vika kun nainen lihoo ja se ettei seksi maistu. Kätevää :D Mutta on se näin että mies kyllä kantaa vastuun teoistaan, panee niitä ketkä kiihottuu pelkästään miehen seurasta =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:seen että sen on tultava oikeasti sydämestä.

..että sekin paistaa läpi jos sitä alkaa hokemaan ja joka väliin työntää!

äläkä odota heti ihmeitä. rauhassa niin saat enemmän kuin toivoit:)

Vierailija
4/13 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä kun ei ole seksikäs olo. niin se menee. naisilla.

Vierailija
5/13 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mieli, jos ei tunne olevansa haluttu ja kaunis miehen silmissä. Eikä sitä tarvitse edes ääneen hokea, sen näkee katseesta. Ja teoista.

Vierailija
6/13 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mieli, jos ei tunne olevansa haluttu ja kaunis miehen silmissä. Eikä sitä tarvitse edes ääneen hokea, sen näkee katseesta. Ja teoista.

Jos mies haluaa seksiä, niin eikös se silloin nää naisen haluttavaksi? Mitä todisteluita te oikein kaipaatte?

M34

Vierailija
7/13 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tunne olevansa haluttu ja kaunis miehen silmissä.

Eli siis ruoskan avulla eukko lenkille ja lukko jääkaappiin.

Kyllä eukko puolen vuoden jälkeen jo on omastakin mielestään riittävän hoikka seksiin...

Vierailija
8/13 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa seksiä, niin eikös se silloin nää naisen haluttavaksi? Mitä todisteluita te oikein kaipaatte?

M34

Meillä oli hetkellisesti parempi kausi kun vaimolla oli työpaikka-ihastus joka flirttaili ja sai siis vaimolle sen tunteen että on haluttu ja seksikäs omana itsenään. No, laimeni sekin. Mikään ei riitä. Naiset ei ole yksiavioisia. Annoin kullalleni vapauden pitää hauskaa, muttei ole sen toimivuudesta vielä näyttöä.

Itse flirttailen, hieron, hyväilen, vihjailen, mutta parisuhde on jo sen verran pitkä ettei sillä ole mitään vaikutusta.

M35

Vierailija
9/13 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka turvalliseksi koen mieheni. Haukkukaa vain vanhanaikaiseksi ja surkeaksi ja miksikä vain, mutta haluan tuntea olevani turvassa ja suojassa mieheni kanssa. Näin siis kaikki parisuhteen ongelmat heijastuvat suoraan seksielämään. (Ja meillä noita on, nimenomaan tuohon turvallisuudentunteeseen vaikuttavia).

Toisaalta, jos parisuhteessa on ongelmia, on helppo heijastaa se niin, etten ole miehestäni riittävän hyvä, eli olen ruma enkä kiihota häntä. Toisekseen jos on muutenkin allapäin, ulkonäöstään huomaa parhaiten ne huonot pointit, kun hyväntuulisena kiinnittää enemmän huomiota siihen mikä miellyttää. Ja taas päästään siihen että jos parisuhteessa mättää, nainen kokee itsensä epäviehättäväksi ja seksihalut katoaa. Kaikki tiet vievät... Jos joku kohta on mennääkseen pieleen niin nainen kääri taitavasti kaikki osa-alueet samaan pakettiin, aiinä on sitten miehellä selvittelemistä että löytäisi sen alkuperäisen ongelman aiheuttajan ;)

Vierailija
10/13 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisin kyllä jos vaimo ei haluaisi sohvaperunan kanssa harrastaa seksiä...

Minä en usko paskapuhetta siitä, että mies oikeasti haluaisi minua jenkkakahvoineni. Ei huvita seksi, koska en usko toisen olevan tosissaan kiihottunut minusta.

Vierailija
11/13 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuminen on siitä lähtien ollut vaikeaa. alkuun pystyin kävelemään vain sisätiloissa, joissa askeleet pystyi pitämään lyhyinä, en kyennyt itse pukemaan sukkia, housuja tai kenkiäkään jalkaani joten liikkuminen oli pitkään lähes olematonta. tämän muutaman kuukauden aikana on tullut ylimääräisiä kiloja muutama ja se kyllä alkuun tuntui vaikuttavan seksielämäämme. mieheni on aina ollut ihminen, joka kehuu ääneen ulkonäköäni, pukeutumistani, vartaloani ja tuntui, että kun lihoin ja olin liikkumaton, ei ollut edes mahdollista, että hän enää voisi minusta pitää.

sinänsä tämä on nurinkurista, koska mieheni on avioliittomme aikana itse lihonut toistakymmentä kiloa, enkä ole koskaan kokenut, että se vaikuttaisi minun haluihini häntä kohtaan. hän on silmissäni edelleen seksikäs ja mielestäni äärimmäisen kiihottava.

olen kyllä yrittänyt pakottautua uskomaan miestäni, joka edelleen väittää minun olevan seksikäs ja haluttava, mutta silti ajatuksissa siintää jo se aika, kun pääsen taas liikkumaan ja pääsen taas siihen kuntoon, jossa olin. eilen kokeilin jo pitempää kävelylenkkiä ja se onnistui suhteellisen hyvin, tänään lähden vesijuoksemaan, joten eiköhän henkinen paraneminenkin tässä pikkuhiljaa pääse vauhtiin.

Vierailija
12/13 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-aloituksia, joten ihmekö tuo jos naiset stressaavat ihan kohtuuttomasti ulkonäöstään.

Vierailija
13/13 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltiksen sivuilla, miten 41v jennifer aniston näyttää ikäistään 10v nuoremmalta ja vinkit "näin saat j.a.lookin"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi