Olen hienosti laihtunut nelisen kiloa kuukaudessa. Pilaako ryyppyilta kaiken?
Ystävä soitti minua heille ja sieltä jonnekin. Alkoholia tulee kulumaan melkoisesti jos lähden ja mieleni tekisi lähteäkin. Vaan pilaanko kerrankin hyvin alkaneen laihikseni tällä?
Kommentit (7)
Huomenaamulla saatat painaa kilon vähemmänkin, kun nestettä on mennyt kropasta.
ja täytyy laihduttaessaankin kuitenkin saada nauttia elämästä ja mikä olisi hauskempaa kuin silloin tällöin ilta hyvän ystävän seurassa ryypiskellen!!
Nimim. itsekin lähdössä
Ja ennen kaikkea hauskaa iltaa sulle ap!
Läskiksi vaan koko laihis, vedät yöllä kännimättöä ja aamulla krapulaasi grillipaskaa ja sokerilimsaa. Ja koska olet yhden kerran repsahtanut, ei kannata enää jatkaa laihista. Anna mennä vaan entiseen malliin suklaata, sipsiä ja siideriä kaksin käsin.
Vai mitäs itse luulet, voisko ryyppyillan jälkeen jatkaa laihista?
Tietysti voit. Minäkin laihdutan, mutta pidän kerran viikossa herkkupäivän.
Jos et sorru syömään illalla mitään rasvaista ja suolaista, ei pilaa.
No eipä vaikuta tuokaan. Minä olen laihduttanut yli 40kg ja matkalle on mahtunut yksi jos toinenkin ryyppyilta joka on päätynyt pizzeriaan tai grillille.
Kunhan vain muuten syö ja/tai liikkuu säntillisesti, niin joskus voi sen yhden (tai pari-kolmekin samaan vetoon) illan olla kuin sika pellossa, ei sinä aikana millään kerkiä syödä tai juoda niin paljoa että koko laihdutus menee pilalle.
Laihdutin puolessa vuodessa jotain 14 kiloa, ja tuona aikana oli jokunen ryyppyilta.