Minäkin olen pahoittanut mieleni kosmetologilla
Olen käynyt vuosia samassa paikassa, käynnistä on tullut lähes terapiakäynti, ollaan juteltu puolin ja toisin koti- ja perheasioita, ja koin kosmetologini lähes ystäväkseni, vaikka en häntä muualla tavannut kuin hoidon aikana.
Siten hän palkkasi uuden työntekijän ja varaamalleni ajalle saapuessani, huomasin olevani tämän uuden tytön asiakas. Ja siitä lähtien mun varaukset on aina mennyt uudelle tytölle. Ja kun hän palkkasi taas uuden, minä olis taas siirrettyjen joukossa. Koin tämän vähän loukkauksena ja olen lopettanut kosmetologikäynnit toistaiseksi kokonaan. Enkä ole löytänyt tilenne uutta paikkaa jossa käydä.
Kommentit (4)
Oikeesti, ehkei tarvi avautua ja leikkiä "ystäviä", varmaan sitä on vaan ahdistanut että taas se Mirkku tulee ja vuodattaa kaikki salaisuutensa...
Miten siellä suhtaudutaan, jos varaat sille vakkarillesi?
Käyn itse isossa paikassa, ja omistja mielellään siirtäisi kaikki asiakkaat muille tekijölille, koska on itse ylityöllistetty, ja uusilla tulokkailla ei ole tarpeeksi vakioasiakkaita. Mutta koska omistaja on todella hyvä, ja aloittelijat eivät ole samantasoisia, niin odotan pitkäänkin seruaavaa vapaata aikaa omistajalle. Usein varaan seuraavan kerran jo edelliseltä kerralta lähtiessä kuukausien päähän.
Jospa johtuisi ihan tällaisesta, ei mistään henkilökohtaisesta? Omistaja ajattelee bisnestään?
kosmetologikäynnit pakkotyrkyttämiseen. Kerroin, mitä ihonhoitotuotteita käytän, niin kappas, merkki ei ollutkaan sama, mitä hänellä oli myynnissä, niin yllättäen "sun kasvot ei enää saa tosta merkistä mitään irti", ja olisi pitänyt vaihtaa hänen myymäänsä merkkiin.
Väkisin varasi mulle seuraavan ajan, jolloin sitten kanssa "katsotaan niitä hoitotuotteita kotiin, sellainen mukava aloituspaketti, muutamia tuotteita".
Kerrottakoon, että yksi tuote maksaa tuossa paikassa 50-120 euroa.
Joo, no parin päivän päästä peruin sen ajan, enkä jalallani tollaisen tuputtajan kosmetologihoitolaan enää astu...
Mä ihan oikeesti halusin sieltä vaan iholle kosteuttavan hoidon, olin varautunut siihen, että käyn siellä parin kuukauden välein jatkossa, mutta kun kävi pakkomyymään niitä tuotteitaa, niin olen ajatellut, että parempi hoitaa kasvonsa itse.
Välttelen myös muita kosmetologeja, koska jotenkin mulle jäi se olo, että ne kaikki on kamalia pakkomyyjiä.
Oikeesti, ehkei tarvi avautua ja leikkiä "ystäviä", varmaan sitä on vaan ahdistanut että taas se Mirkku tulee ja vuodattaa kaikki salaisuutensa...