Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää työkaveri (painonpudotukseen liittyen)

Vierailija
01.06.2012 |

Olen alkanut laihduttaa, ja vaikka en ole sitä täällä töissä erityisesti mainostanut, yhden läheisemmän työkaverin kanssa olen siitä puhunut ja sitten toinen on siitä kuullut jossain ohimennen. No, nyt hän haluaa keskustella siitä joka kerta kun ruokaillaan, kyselee painotavoitteita jne. En tunne tätä ihmistä kovin hyvin, enkä ole hänelle oma-aloitteisesti puhunut tästä laihdutuksesta, enkä siis mielestäni avannut sellaista mahdollisuutta, että hänellä olisi oikeus kommentoida laihduttamistani mitenkään.

Ärsyttävää! Haluaisin vain syödä evääni rauhassa ilman että siitä tehdään joku yhteinen keskustelu jatkuvasti.

Tänään aamulla hän toi suklaata töihin ja istuimme tuossa aamukahvilla. Söin ananasta kahvin kanssa, ja hän yhtäkkiä siirsi suklaata sieltä minun päästäni pöytää todeten, että "Siirretäänpäs tämä vähän kauemmaksi ettei X:lle tule houkutusta turhaan!" No, pöydässä oli siis 6 muutakin työkaveria, enkä heillekään ole puhunut laihduttamisestani, joten mielestäni melko asiaton kommentti. Lisäksi, en edes syö suklaata koskaan vaikken laihduttaisikaan. Ja vielä kolmantena, se, että olen lihava, ei mielestäni tarkoita sitä että ahmin kaiken mitä näen.

Työyhteisössäni ollaan niin korrektia, niin korrektia, etten oikein tiedä miten saisin hänelle tästä sanottua. Olen yrittänyt vain vaihtaa puheenaihetta aina kun hän tekee jotain vastaavaa, mutta ei tunnu tehoavan.

Huoh.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin kiinnostunut sinun painostasi ja syömisestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan