Lue keskustelun säännöt.
Ihana salaatti!
31.05.2012 |
Perus salaatinlehtiä
keitettyä kananmunaa
kermaviilikastike+mausteet
Mitään muuta ei ollut. Mummo teki aina kesäisin ja muistan sen ihana maun.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan itä-rajan pinnassa oli mummola:)ap.