Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keksikää minulle uusi ammatti!

Vierailija
31.05.2012 |

Tilanne siis se ettei nykyinen työ kiinnosta lainkaan. Olen tavallaan ajautunut nykyiseen työhöni, eikä ala ole ikinä ollut sellainen mikä olisi minua oikeasti kiinostanut. Olen päättäny että nyt saa riittää, lähden opiskelemaan kunhan vain keksisin mitä!Minulla ei ole koskaan ollut haave ammattia ja olen kateellinen kaikille niillä joilla on- Olisi niin paljon helpompaa kun tietäisi mitä haluaa tehdä.

Tulen hyvin toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, olen empaattinen ja iloinen. Pidän siitä että saan olla ihmisten seurassa, mutta olen ns. hitaasti lämpeävä, eli parempi tutustuminen ihmisiin vie minulta enemmän aikaa. En harrasta mitään, kaikki työn ulkopuolinen aika menee tällähetkellä lasten kanssa. Työltä haluaisin saada jotain, joko hyvän olon tunteen siitä että teen hyvää tai konkreettisia tuloksia että olen tehnyt jotain oikein tai hyvin.

Haluaisin opiskella alalle missä on töitä tarjolla nyt ja vielä tulevaisuudessa, sekä palkka kohtuullinen. Kertokaa mihin kannattaisi siis hakea?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaRa- ja hoitoaloilla on duunia ja niissä sen kättensä jäljen näkee, mutta kohtuullinen palkka...

Vierailija
2/4 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellähän on vaikka minkälaisia vaihtoehtoja, esim.

http://www.aikuis-koulutus.fi/hoitoala___24__.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. Ylihoitaja. Sairaanhoitaja. Terveydenhoitaja. Kätilö. Ensihoitaja. Mielenterveyshoitaja. Mielisairaanhoitaja. Laboratoriohoitaja. Röntgenhoitaja. Lähihoitaja. Perushoitaja. Apuhoitaja. Lastenhoitaja. Geronomi. Fysioterapeutti. Kuntohoitaja. Toimintaterapeutti. Kiropraktikko. Naprapaatti. Osteopaatti. Koulutettu hieroja. Jalkaterapeutti. Jalkojenhoitaja. Optikko. Ravitsemusterapeutti. Puheterapeutti. Bioanalyytikko. Lääkintävahtimestari-sairaankuljettaja. Apuvälineteknikko. Välinehuoltaja. Vastaanottoapulainen. Sairaala-apulainen. Psykologi. Psykoterapeutti. Sairaalafyysikko. Sairaalageneetikko. Sairaalakemisti. Sairaalamikrobiologi. Sairaalasolubiologi.

Vierailija
4/4 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaupat ja myymälöiden puutarhaosastot tai puutarhuri,pihasuunnittelija. Palkkaa en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän