Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kerättiin luokan opettajalle yhteislahja näin.

Vierailija
31.05.2012 |

- jokainen laittaa, JOS HALUAA OSALLISTUA, haluamansa summan (ihan mitä itse haluaa) luokan tilille.

- kertyneellä rahalla hankitaan lahjakortti kirjakauppaan

- lahjakortti annetaan koko luokan nimissä

Tästä ei lienee kellään valittamista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamatkustajia tuolla tyylillä löytyy aika monia lahjakorttiin. Miksi maksaa kun ei tarvitse ja silti pääsee mukaan lahjan antajaksi.

Vierailija
2/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korttiin vain niiden nimi jotka antoivat rahaa lahjakorttiin ja kaikki laittoivat saman summan mikä sovittiin etukäteen... Ja mun mielestä se pitääkin mennä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamatkustajia tuolla tyylillä löytyy aika monia lahjakorttiin. Miksi maksaa kun ei tarvitse ja silti pääsee mukaan lahjan antajaksi.

JOs joku ei osallistu, niin siihen on varmaan joku syy. MItä väliä sillä on, mikä se syy on. SUurin osa kuitenkin on ihan kunnon väkeä ja osallistuu jos on maksukykyä. Ja toisaalta, jos ei ole maksukykyä, niin mua ei ainakaan haittaa, jos siitä huolimatta lapsi saa olla lahjassa mukana.

Onneksi lapsemme luokan vanhemmat ei ole niin nipoja.

Vierailija
4/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muistaakseni 20-30 €. Näistä rahoista maksetaan vuoden aikana pari retkeä luokan lapsille sekä hankitaan opettajalle lahjat jouluksi ja kevätjuhliin. Kaikki vanhemmat ovat maksaneet ja ovat tyytyväisiä järjestelyn helppouteen.

Vierailija
5/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs joku ei osallistu, niin siihen on varmaan joku syy. MItä väliä sillä on, mikä se syy on. SUurin osa kuitenkin on ihan kunnon väkeä ja osallistuu jos on maksukykyä. Ja toisaalta, jos ei ole maksukykyä, niin mua ei ainakaan haittaa, jos siitä huolimatta lapsi saa olla lahjassa mukana.

Vierailija
6/6 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei erotu joukosta. Sen verran pitää aikuisella ihmisellä olla selkärankaa ettei ala kitistä muutamasta eurosta ja sen takia ala erottelemaan lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi