Palsta on muuttunut ihan tunnistamattomaksi. Ei tänne voi jäädä
Mistä lie tänne valunut ihan uskomatonta porukkaa. Kuin rakkikoirien räksytystä harva se ketju. En halua aikaani tuhlata täällä. Heippa.
Kommentit (15)
Ylilauta, sieltähän ne tänne tulee.
Vierailija kirjoitti:
Moni on jo lähtenyt. Mulla on samat aikeet.
Tekisi mieli kysyä minne mutten halua, koska niitä paikkoja pitää varjella näiltä palstan törkyturvilta.
Tosi aggressiivista ja hyökkäävää. Jankkausta ja uhoomista. Sellaiseksi on mennyt. Voi niitä vanhoja hyviä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kysyä minne mutten halua, koska niitä paikkoja pitää varjella näiltä palstan törkyturvilta.
Niinpä. Ei voi kysyä, ei voi vastata. Onnea kaikille etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Ylilauta, sieltähän ne tänne tulee.
Ylis muuttui maksulliseksi pari vuotta sitten. Se oli se käännekohta. Kaikki maksukyvyttömät öyhöttäjäpummit valuivat sieltä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Tosi aggressiivista ja hyökkäävää. Jankkausta ja uhoomista. Sellaiseksi on mennyt. Voi niitä vanhoja hyviä aikoja.
No jep. Jotenkin käsittämätöntä kommentointia ja huomaan miettiväni usein että tuokin on ollut jonkun lapsi ja miten siitä kasvoi tuollainen. Ja mietin että mitä läheiset mahtavat tuumata kunnes totean että ei ne läheiset varmaan tekemisissä olekaan. Mikä ei yllätä.
Ainahan täällä on ollut rakkeja räksyttämässä. Näyttäis aika köyhältä, jos sipaisivat kaikki lukitut ketjut veks.
Höpö höpö. Ylilauta ei ole maksullinen. Itse olen pääosin siirtynyt sinne, koska siellä saa vapaammin puhua. Täällä, jos kysyt vaikka jotain ruokareseptiä niin eikö sekin aloitus poistu puolen tunnin sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ylilauta ei ole maksullinen. Itse olen pääosin siirtynyt sinne, koska siellä saa vapaammin puhua. Täällä, jos kysyt vaikka jotain ruokareseptiä niin eikö sekin aloitus poistu puolen tunnin sisällä.
Viimeksi mm. uhkapelejä käsittelevä lauta lukittiin kultayutkutilin taakse. Eli maksulliseksi. Millä logiikalla saat siitä ilmaista?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilu: poistaako sana "uuniin" tämän ketjun?
Joitakin autistisia ilmeisesti, eivät tajua.
Kaikista pahimmat on nää mielensäpahoittajat jotka ilmiantaa ketjun kuin ketjun.
Edelleenkin täältä voi lähteä ihan ilman ilmoitusta. Ketään ei kiinnosta, lähdetkö vai jäätkö.
Oikeastihan et edes lähde, vaan olet täällä taas viikon päästä.