Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta on muuttunut ihan tunnistamattomaksi. Ei tänne voi jäädä

Vierailija
21.11.2025 |

Mistä lie tänne valunut ihan uskomatonta porukkaa. Kuin rakkikoirien räksytystä harva se ketju. En halua aikaani tuhlata täällä. Heippa. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on jo lähtenyt. Mulla on samat aikeet. 

Vierailija
2/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta, sieltähän ne tänne tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kysyä minne mutten halua, koska niitä paikkoja pitää varjella näiltä palstan törkyturvilta.

Vierailija
4/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi aggressiivista ja hyökkäävää. Jankkausta ja uhoomista. Sellaiseksi on mennyt. Voi niitä vanhoja hyviä aikoja. 

Vierailija
5/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kysyä minne mutten halua, koska niitä paikkoja pitää varjella näiltä palstan törkyturvilta.

Niinpä. Ei voi kysyä, ei voi vastata. Onnea kaikille etsintään! 

Vierailija
6/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilauta, sieltähän ne tänne tulee. 

Ylis muuttui maksulliseksi pari vuotta sitten. Se oli se käännekohta. Kaikki maksukyvyttömät öyhöttäjäpummit valuivat sieltä tänne.

Vierailija
7/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi aggressiivista ja hyökkäävää. Jankkausta ja uhoomista. Sellaiseksi on mennyt. Voi niitä vanhoja hyviä aikoja. 

No jep. Jotenkin käsittämätöntä kommentointia ja huomaan miettiväni usein että tuokin on ollut jonkun lapsi ja miten siitä kasvoi tuollainen. Ja mietin että mitä läheiset mahtavat tuumata kunnes totean että ei ne läheiset varmaan tekemisissä olekaan. Mikä ei yllätä.

Vierailija
8/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
9/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan täällä on ollut rakkeja räksyttämässä. Näyttäis aika köyhältä,  jos sipaisivat kaikki lukitut ketjut veks. 

Vierailija
10/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ylilauta ei ole maksullinen. Itse olen pääosin siirtynyt sinne, koska siellä saa vapaammin puhua. Täällä, jos kysyt vaikka jotain ruokareseptiä niin eikö sekin aloitus poistu puolen tunnin sisällä.

Vierailija
11/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ylilauta ei ole maksullinen. Itse olen pääosin siirtynyt sinne, koska siellä saa vapaammin puhua. Täällä, jos kysyt vaikka jotain ruokareseptiä niin eikö sekin aloitus poistu puolen tunnin sisällä.

Viimeksi mm. uhkapelejä käsittelevä lauta lukittiin kultayutkutilin taakse. Eli maksulliseksi. Millä logiikalla saat siitä ilmaista?

Vierailija
12/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilu: poistaako sana "uuniin" tämän ketjun? 

Vierailija
13/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin autistisia ilmeisesti, eivät tajua. 

Vierailija
14/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahimmat on nää mielensäpahoittajat jotka ilmiantaa ketjun kuin ketjun.

Vierailija
15/15 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin täältä voi lähteä ihan ilman ilmoitusta. Ketään ei kiinnosta, lähdetkö vai jäätkö.

Oikeastihan et edes lähde, vaan olet täällä taas viikon päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi