Tuleeko muille painetta ja kipua emättimeen ovulaation aikana? OV
Siis nyt vasta tajusin, että nämä ovat varmaan ovulaatio-oireita! Synnytin ensimmäisen lapseni 2 vuotta sitten ja sen jälkeen ollut ajoittain tosi inhottava paineen tuntu emättimessä, niinkuin synnyttäisin jotain tai koko emätin olisi suunnilleen työntymässä ulos. Nyt tajusin yhdistää tämän ovulaatioon. Tänään kierron 13. päivä. Lisäksi häpyhuulia jomottaa, ovat ihan turvoksissa ja limaa vuotaa, lähes tuskallinen olo. Seksi ja miehet mielessä koko ajan, kiusallisen paljon. Onko muilla vastaavia ovulaatio-oireita?
Kommentit (8)
En tiedä, olen mies ja niin olet sinäkin vaikka esitätkin yh-mammaa internetissä.
Mulla ovulaatiossa vaan jotain alavatsakipuja, tosi paljon vuotoa ja hirveät seksihimot. Abortin jälkeen oireet pahenivat.
Mulla tuli kivut alapäähän kuukautisten alkupäivinä. Ei myöskään kärsiny mennä nopeasti kyykkyyn ku sattu tuskaisesti peräpäähän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli kivut alapäähän kuukautisten alkupäivinä. Ei myöskään kärsiny mennä nopeasti kyykkyyn ku sattu tuskaisesti peräpäähän.
Toiaalta siellä oli tappi
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiaalta siellä oli tappi
-sama
Mun tappi oli laskeutuva ja taakse työntyvä kohtu kuukautisten aikana. En tiedä mitä tuo -sama tarkoitti, mut ei minua.
Mulla oli ovulaation aikoihin aina mahakipuja. Gynellä selvisi syy: endo ja kysta munasarjassa.
Näin 12 vuotta jäljessä voin sanoa että koin juuri pari päivää sitten vastaavaa ovulaation yhteydessä, tosin nyt vasta ekaa kertaa. Minäkin synnytin 2 vuotta sitten, keskenmeno n. Kk sitten.