Oletko lihava ja miehesi normaalipainoinen?
Olitko jo lihava kun tapasitte?
Minulla on yksi melkoisen lihava tuttuva, joka on luoteeltaan todella mukava ja tapasi urheilullisen normaalipainoisen miehen, enkä voi olla ajattelematta, että mies on jotekin pervo. Vaikka tuttavalleni toki todella hieno juttu, sillä oli pitkään sinkkuna (35v asti).
Kommentit (7)
parisuhdetta, jossa toisessa mies oli pitkähkö sopusuhtainen ja toisessa pitkä ja hoikka. Itse olin ensimmäisessä suhteessä 160cm ja 80-90kg ja toisessa suhteessa 160cm ja 110kg. Erottu ollaan sitten ihan muista kuin ulkonäkösyistä kummassakin parisuhteessa.
sinä sisäisesti ruma ihminen. voin minä sinulle toki vastata;
kyllä olen lihava ja mieheni hoikka. olin 50 kilonen kun tavattiin,nyt olen 88 kiloinen. laihdutuskuurilla olen. joten ukoltani jos kaikki muu loppuu,mutta emäntäpä ei!
en ollut näin lihava kun tavattiin,kilot tuli raskautta odottaessa ja raskaudessa:)171cm ja 80 - 112kg mies 180cm ja 70kg eli hoikka mutta voin sanoa ettei seksi ja läheisyys ole lähelläkään sitä kun olin 80kg
Meillä minä olen lihonut 60-85 kiloon ja mies on edelleen timmi ja urheilee ja pitää itsestään hyvää huolta. Minä en ole koskaan tehnyt mitään ja tiedän, että se vituttaa miestä suuresti.
mutta olen läski ja mieheni "normaali", näin siis jos ulkopuolisen silmin katsotaan. Ärsyttää suunnattomasti, koska meillä pituuseroa 2 cm ja paino samassa.
Pointtina siis, että samankokoisina mut mielletään läskiksi ja mies normaalipainoiseksi.
parisuhteen alussa olimme15, täysin normaalipainoisia, nyt olemme molemmat 25 vuotiaita ja minulla on 10 kiloa ylipainoa ja hänellä 5 kiloa.
Mua henkilökohtasesti hävettää olla lihavampi kuin mieheni.
85kg ja 165cm ja mies on hoikan urheilullinen.
ollaan aika pervoja molemmat :)