Jos saisit nyt mässäillä ihan mitä vaan ilman, että siitä tulee yhtään kaloreita
Kommentit (22)
Uusia perunoita, sipulia, retiisejä, sinappisilliä, kotona leivottua porkkanasämpylää, marenkikakkua
vaikka;
lihiksen 3 nakilla, grandi appelsiinipillimehun kera.
paaaljon viiniä. ja jäätelöä johon dippailisin ranskalaisia.
kamala nälkä,mutta olen laihdutuskuurilla.
Kebab valkosipuliperunoilla siiderin kera/lehtipihvi maustevoilla ja kierreperunoilla/Hesen kerrosateria/pizza kebabilla, jalapenolla, katkaravuilla ja sipulilla.. Hitsi, nyt tuli nälkä!
ison tuplajuusto-valkosipuli-vegepizzan, toffee-classic -jäätelön, pullollisen skumppaa.
Olen ollut tiukalla dietillä 2 viikkoa ja nuo kyllä nyt houkuttaa!
Ja iso tuoppi olutta juomaksi.
Jälkkäriksi iso pala juustokakkua vadelmakastikkeella..
käsintehtyjä herkkuja, niitä syödessä alitajunta hokee 100 kcal/kpl.
Ja sitten punaviiniä ja juustoja.
söisin ehkä kinkku-ananaspizzan kokiksen kanssa taikka barbeque broileria riisin kanssa :)
pääruuaksi vaikka hyvät makkaraperunat kaikilla mausteilla ja paljon kylmää maitoa kyytipoikana, tai jonkun tosi hyvän pizzan kokiksen kanssa
jälkkäriksi hyvää itse tehtyä, tuoretta pullaa, vaniljajäätelöä ja irtokarkkeja, suklaavanukkaita ja vaniljakastiketta tai vaikka pullavanukasta...
Tosiasiassa syön vähähiilarista leipää teen kanssa ja jogurttia, jossa pellavarouhetta :(
katkarapu-herkkusieni-mozzarella-parmankinkku pizzaa. Arnoldsin pikkuisia donitseja ja fazerin sinistä. Pullo kallista skumppaa jääkylmänä
jollain ihanalla kastikkeella. Sitten köyhiä ritareita mansikkasurvoksella ja kermavaahdolla.
vaikka luin teidän muiden listoja läpi, niin mulle ei tullut kunnon mielitekoja mistään. Juon tässä samalla kahvia, jonka kanssa meni juuri pari palaa tummaa suklaata. Olen tänään syönyt niin tasapainoisesti ja hyvin sekä ollut salilla, niin ei oikein tee mitään herkkuja mieli. Hyvä näin!
vaikka luin teidän muiden listoja läpi, niin mulle ei tullut kunnon mielitekoja mistään. Juon tässä samalla kahvia, jonka kanssa meni juuri pari palaa tummaa suklaata. Olen tänään syönyt niin tasapainoisesti ja hyvin sekä ollut salilla, niin ei oikein tee mitään herkkuja mieli. Hyvä näin!
Et vastannut ap:n kysymykseen, tulit vain pätemään. Kannattaisiko seuraavalla kerralla miettiä ennen kuin painat "lähetä viesti"-painiketta..?
söisin ainakin Arnoldsin ison kinuskidonitsin!